Campingtråden längtar efter våren !
Rosaid: Härligt! e min kommentar.....
Städad, ja du de e inte alla som e så flitiga vill jag lova.... fick städa en 6 rå gammal vagn för nån vecka sen. Jag började fundera på om de var människor eller nåt annat som bott i den...... chips, godospapper, disktrasor, strumpor, DAMM, grus, kladd, korkar, ja you name it fanns i denna vagn o den var sååååå skavad trist att man inte erädd om sina saker, de kostar ju trots allt en slant.
Stiffler: välkommen hit! Ja här är ju några säsongare här inne, så jag antar att nån av dem e bättre lämpad än mig till att svara på dina frågor.
Jag o min familj åker emst rund som du säger över helgerna o så givetvis semesterveckorna. i rä typen som itne bokar utan finns ingen elplats ligger vi utan o finna ingen plats alls så finns de ratsplatser Min reflektion är iallafall att jag skulel ite pallat plocka ner förtält, allt man har i tältet o golv osv för att köra nåra veckor os em tillbaka igen. E nog för bekväm för de. Då hade ajg hellre satsat på försäsong som brukar variaera men typ april-midsommar o sen kört under semestern o aknske legat eftersäsong sen Har sålt ett stand by tält till några som ville kunna dra iväg snabbt o lätt men soms tår på säsong. Fördelen m de tältet är ju att de står kvar, man släpper bara slussen mellan hsuvagn & tält o sen kör man (tar bort upp pallningar osv ) Inag tältrivnigar o de kan stå uppe året runt om amn nyttjar vagnen så
Får man va nyfiken o fråga vad för vagn ni köpt? Själv har vi en adria altea från 08a än så länge....