• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Rosaid: Härligt! e min kommentar.....
    Städad, ja du de e inte alla som e så flitiga vill jag lova.... fick städa en 6 rå gammal vagn för nån vecka sen. Jag började fundera på om de var människor eller nåt annat som bott i den...... chips, godospapper, disktrasor, strumpor, DAMM, grus, kladd, korkar, ja you name it fanns i denna vagn o den var sååååå skavad trist att man inte  erädd om sina saker, de kostar ju trots allt en slant.

Stiffler: välkommen hit! Ja här är ju några säsongare här inne, så jag antar att nån av dem e bättre lämpad än mig till att svara på dina frågor.

Jag o min familj åker emst rund som du säger över helgerna o så givetvis semesterveckorna. i rä typen som itne bokar utan finns ingen elplats ligger vi utan o finna ingen plats alls så finns de ratsplatser Min reflektion är iallafall att jag skulel ite pallat plocka ner förtält, allt man har i tältet o golv osv för att köra nåra veckor os em tillbaka igen. E nog för bekväm för de. Då hade ajg hellre satsat på försäsong som brukar variaera men typ april-midsommar o sen kört under semestern o aknske legat eftersäsong sen Har sålt ett stand by tält till några som ville kunna dra iväg snabbt o lätt men soms tår på säsong. Fördelen m de tältet är ju att de står kvar, man släpper bara slussen mellan hsuvagn & tält o sen kör man (tar bort upp pallningar osv ) Inag tältrivnigar o de kan stå uppe året runt om amn nyttjar vagnen så
    Får man va nyfiken o fråga vad för vagn ni köpt? Själv har vi en adria altea från 08a än så länge....

• jmmm

mrs ericsson: bra förslag är ju ändå dags att starta en ny tråd i nästa vecka då kan vi ju länka till bildtråd

puchelina88: välkommen hit

• jmmm

Tolta: va de alde värme i vagnen? hör ju inte till vanligheterna i en hobby, så var nöjd  grattis föresten undra just vem av kollegorna/konkurenterna som fixat detta till er man tärffade ju ett helt gäng hobby säljare på elmia o en del även på kabeskolan. e ju en hel del kabe säljare som även har hobby
    Räknar på en sån fast med truma till en kund

Rosaid & medlem2: underbart!!

sån halkskydd finns hos husvagnsfirmor oxå eller så kan de iallafall ta hem till er finns i kama katalogen, kamafritid.se 

Angående tråden behöver man inte starta om dessa gamla heller, jag tolkade de som att om man startar en tråd from nu så lever den för altid,men inte de som fanns tidigare, hur har ni uppfattat de?

Underbart så här års, en efetr en är ni som köper nya vagnar..... vill oxå..... men e glad för att andra handlar oxå var inne på jobb  idag på min lediga helg o skrev kontrakt snäll kund som ringde o förvarnade

• jmmm

Rosaid: Trist med din mor. j-la sjukdom alltså. jag blir tokig, den kommer alldeles för nära Tänker på er!

Ottisen: vad e de för vagn ni kollar på?
    Välkommen hit!

Mikah: grattis!!!!! Hoppas ni nu får njuta riktigt av den!

Hittade en annons på blocket idag där annonsören kopierat 99% av texten fårn min annons... Hur kul kändes de då??? inte ens omformulerat orden
    Vill få iväg min vagn nu!!!

• jmmm

Ja ha, de var så bra denna dagen blev *not* skulel få besked om vagn, fick itne tag på anvarig. Skulle sälja min vagn elelr iallafall ha säljsamtal, ringde precis när han skulle in på möte, skulle ringa upp.gjorde ej...
    sen körde jag f-n i mig o KROCKADE med mig o barnen i bilen så ja nu har vi ingen dragbil till vår husvagn...... f-n vilken dag....
    o ska de fortsätta o jävlas så skall väl maken få negativt besked om sin röntgen av örat han gjorde idag.... f-n de e den 13 idag men itne fredag 13

• jmmm

Libero: grattis till vagnen
    Tolta: sånna som er gillar vi husvagnssäljare
    ottisen: häftigt m lite retro

Dagen idag funkade bättre Jag är lite mörbultad men läkaren bedömde att vi troligtvis inte får några men

Va tycker ni föresten??? skall vi starta en ny tråd eller vi fortsätter här o låtsas inte om rubriken?

• jmmm

Textilier kan göra såååå mycke på en vagn underbart... drömme rmig bort, vilken accentfärg....??

• jmmm

libero, e de nedbäddbardinett m våningssäng i andra änden?
    Har ni fått sålt er vagn?

Imrogon o söndag jobbar jag, hoppas på många som e sugna på husvagn

• jmmm

cia70; ja de kan väl passa bra de e ju helg o allt
    Nu sticker jag strax till jobb, lite småtrist väder. Kanske kan borga för att kunderna inte är i trädgården utan vill kika på husvagn

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !