• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Mia: Jag har läst till säljare m inriktining på säkerhetslösningar. så jag kan titulera mig säljare eller säkerhetskonslut osv. fördelen med ky e ju att de är yrkesinriktat m mycke praktik, va ju genom praktiken jag hamnade på husvagsnfirman o va på elmia, kabe skolan osv. ger ju otroligt mycke kontakter m ky
    Va skönt att de tar tag i er vagn, hoppas de löser sig innan så ni slipper åka m den t tenhult.

• jmmm

tolta o städfia tack tack
    känns bra att vara klar, mindre bra att av i arbetsförmedlingens o akassans händer o allt gtubbel på jobb, vilken lön man klarar sig på,,,, man vill ju inte leva lika lågt som när man pluggar.... ja ja de löser sig

• jmmm

Tolta, ja verkligen
    Mikah: ja då får du läsa ikapp o va glad att de var denna tiden på året du tappat den (med tanke på antal inlägg )

• jmmm

mia:  de låter som att du jobbar på af, stämmer de? i så fall, tell us alla knep som används hihi låt oss få alla insiders tips
    Tolta: då kan vi inte skriva om allt vårt fusk här inne för mia avslöjjar oss
    Förhoppningsvis behöve rjag inte va inskriven länge till

• jmmm

Kommer fårga i inboxen imorgon Mia grubblar massor nu o man vill ju inte riskera o åka ur pga en miss....
    men funderar på en dröm nu....

• jmmm

på tal om caravan club.... e de nån av er som skall till Caravan club´s NCT träff i Tmelilla 7-11 juli?

• jmmm

hmmm va e de för väder vi har, de bara fortsätter o komma snö o de ska snöa hela helgen....
    Ja de blir en spännande jippo helg -husbilshelg 
    som tur e så står de i utskicken att vid tjänlig väderlek kan niesmann bischoff bilen provköras undra hur många kunder som kommer, eller föresten vi bjuder ju på korv m bröd så då lär de väl komma en del folk
    ja så har ni inget annat kul för er i helgen så kom tll skåne

• jmmm

Chris: nej, nej o åter nej Vi har sålt många fler fordon än de brukar göras på "vår firma". Nu jobbade jag bara en vecka i januari eftersom jag gick i skolan.
    men jag sålde 3 den veckan o min kollega sålde ett helt gäng, minns inte exact siffra. Eftersom kabe hade en resa för återförsäljarna den veckan var 2 av vår personal där så på helgerna hade vi KÖ till både mig o kollegan o vi räkna så de stod siffror ur öronen o en del av dem jag räknade på den veckan kom sen o gjorde affär med nån av mina kollegor veckan efter.
    Vi kör ju en trettonhelgsrea där i början på januari vilket så klart gör på sig, men de har sålts mer fordon fram till idag 2010 än samma period 2009 eller 2008

jag befarade ju att vi skulle få en skithelg m tanke på vädret, men d sprack upp, vi fick sol o MASSOR av kunder
    Nu e  jag sugen på att ut o fara m husvagn

• jmmm

tolta: mycket konstig prioritering hihi ja fy ni har haft ett grymt väder hos er idag eller? här kom tom solen fram o vi har + grader. Mycket välkommet nu, fast lite sydn efterosm de är sportlov nästa vecka, sonens allra första o jag e dessutom hemma hela veckan.... men ja de får bli va de blir

• jmmm

Tolta: vi i skåne har f¨tt tillbaka minusgraderna o såå blååååååååser de d e svinigt kallt med vind o minusgrader, så här tar vi oss inte ut mer än att lämna grabben på kalas
    va trist ni e sjuka, hoppas inte de  e nåt allt för jobbigt.

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !