Inlägg från: mrseriksson |Visa alla inlägg
  • mrseriksson

Campingtråden längtar efter våren !

hej hopp

Nån som har en polar bk 2 ?? 560..590 eller 620....

Vi funderar på att köpa en sådan till våren...Sonen fyller 15 då och är inte så sugen att följa med på semester med små syrrorna på 8 och 4 år....Och vill ha följa med så går ju alltid sittgruppen att bädda ner...

• mrseriksson

marremask: Har du några bilder på den....vi har en hobby 650 kmfe nu...men planlösningen gör mig galen..köket är för trångt med långa karlar i familjen......

• mrseriksson

Marremask: Fin vagn...ja den planlösningen har jag ej sett.....ska visa gubben....fundrar ju på en bk...

Mikah: vad har du för vagn ?

• mrseriksson

hej hej

Libero: Vi har en 650 kmfe som vi ska byta till våren och andledningen till att jag vill byta är för att köket känns så trång när man har sittgruppen mitt emot...Min man sitter alltid med benen iväg när man ska laga mat....så jag skulle inte rekommendera denna om man ska laga mat i den och som i vårat fall ha den uppställd över vintern...

Barnkammaren är superskön att ha för där kan ungarna sitta och rita/läsa/spela och vi vuxna kan sitta i den andra gruppen........

Vi tittar just nu efter en Polar BK ...den tycker jag verka super...har kids i åldrarna 3,7 och 14.....14 åringen följer inte med så ofta och är han med kan sittgruppen bäddas ner.......

• mrseriksson

hej hopp

I eftermiddag åker vi till vagnen...ska bli mysigt....va och kollade på en ny polar 590 bk i tisdags och han skulle återkomma med pris....ska ev byta in den vi har...eller sälja privat..vet ej vad som är bäst...

• mrseriksson

Gunsan75:

Vi byter inte förren till våren eftersom vi står uppställd redan med våran...¨så vi kikar runt lite och så....

• mrseriksson

hej hopp...

Va till lillebror igår på den andra campingen som tillhör hasselaski...snacka om vagnar...184 st är dom räknad till...Finns olika sektioner och A ligger närmast släpliften och alla stugor ligger så dom passerar A på väg till hotellet...så flera nyare vagnar som dom kladdat på....Känner inte alls att jag vill stå där....trivs borta hos oss....

Grannen till lillebror har en ny 590 bk....:(

• mrseriksson

hej hopp

Vad kan kostande  ligga på om man vill byta klädsel i vagnen...? Gardiner och kuddar kan man ju sy själv...eller kan man beställa nytt kitt till vagnen från tillverkaren (Polar)........

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !