Inlägg från: mrseriksson |Visa alla inlägg
  • mrseriksson

Campingtråden längtar efter våren !

hej hopp

Cris: Hur funkar det för dig med alde pannan....vi kan inte starat pannan bara genom att stoppa i kontakten i vagnen bara tv går i gång då...? och vi kan inte koppla upp husvagnen mot batteriet enbart...???

• mrseriksson

hej hopp

Själv drar jag till ullared med en kompis 28 novenber....:) stor shopping av julklappar då...+ en massa annat...

• mrseriksson

hej hopp

Vi åker ner till vagnen i helgen för det är upptakts möte på våran camping...sedan ska vi över till den andra campingen och hjälpa lillebror med att sätta ihop förstugan och vagnen...
    Finns att göra där nu..fiska i sjön ..en liten lekpark och bara mysa ..finns folk i nästan varje vagn men vi står på en liten camping där alla nästan känner alla...
    Shoppat lite saker som fattades men sparar resten av inköpen till ullared......

• mrseriksson

Trollie:

Fin vagn.....
    Vi har en hobby 650 kmfe och är 2 vuxna och 3 barn..
    Har du varit inne i en sådan vagn och känt efter..... vi tittade på en 560 först men den känndes för trång för oss och sedan beror det på hur den ska användas med sommar/ vinter eller bägge....
    Vi står uppställd på vintern och då vill jag ha utrymme för barnen vid dåligt väder...men ska man drar runt på den skulle man vilja ha en mindre vagn....

• mrseriksson

hej hopp

VI lånade en sådan vagn första sommaren och jag upplevde nerbäddningen så obekväm... Håller med tolta om att det är skönt med en färdig säng...:).....

Har kanske drabbas av bytar sjukan redan...:)........

• mrseriksson

Trollie: Vi hade den nerbäddad hela tiden.....Fast vi har ju tre kids vara en är 14  en 7 och en 3 åring....Dom vi lånade vagnen av har 4 kids...:)

Finns det ingen husvagns firma i er närhet där ni kan kolla ....?

• mrseriksson

hej hopp

Vi har en hobby 650 kmfe och har 3 kids....min äldsta son är 14 och bor hos sin pappa varannan helg och när han är med delar systrarna bus på nedre sängen...( 7 o 3 år)....Håller med om att köket är trång ....men jag överlever det med...bilder på våran finns på min  sida....

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !