-
åå vi började med en abby -80 för 4 år sen....HaltaLotta skrev 2010-04-12 23:52:01 följande:jmmm o Mikah---> Jepp! Nu är jag med husvagnsägare! Känns toppen! Det är en gammal husvagn, Abbey hette märket tror jag. Väldigt ful *hehe* men kommer duga utmärkt till oss som första vagn iaf! Den är inte så ful så man inte kan med att åka runt med den iaf!
-
jo vi har en tv i husvagnen som är där jämt med inbyggd boxerkort,dvd o den går o ses från alla ställen i vagnen,men vi har köpt en bärbar dvd till lillan som hon kan kolla på kvällen ifa vi vill ha tv själva....
idag väntar jag paket från jotex...överkast o prydnadskuddar,har nämligen tagit bort det beiga orginal överkastet pga jag är rädd om det...fick tag på beig överkast på jotex så köpte ett till vår säng o ett till idas så vi får lika..tar med symaskinen till vagnen i helgen o ska frisera det till bra passform.... -
japp ska ta med symaskinen till vagnen idag o fixa nya överkasten lite
-
hej haft en kanonhelg i nya vagnen det gick över förväntan o trivdes bra i den.....men fick åka hem på lördag natt då min mamma gick bort
men var to-lö i vagnen -
tack...ja nu blir det tufft
-
vi har fixart med moders lgh o förråd hela helgen..men nästa helg lidköping
-
ja vi trivs kanon därmedlem2 skrev 2010-04-26 10:39:29 följande:Skönt att ni har vagnen att åka till Lidköping är sååå fint! Må så gott.
-
ja imorgon åker vi till vagnen blir ju andra helgen vi sover i den...förra gången fick vi ju kasta oss hem till moder...denna gången hinner vi nog njuta mer
-
o vi åker direkt 16.00 till husvagnen
-
det får gå med vädret...får väl sitta inne o mysa..koppla av iaf..nu måste jag packa