• rosaid

Campingtråden längtar efter våren !

vår husvagn är klar imorgon 15.00 hämtar vi den

• rosaid

jamen nu var pärlan hemma o jag är så nöjd..idag ska vi tvätta o vaxa+klippa till underlägg skåp

• rosaid

nu är vagnen vaxad...halkskydd i skåpen klippta omedl märken på imorrn lasta i allt

• rosaid
    Wilowa skrev 2010-04-10 07:48:41 följande:
    Har du köpt sådan där lådplast som finns att köpa t ex på IKEA eller har du något annat?
    nä jag köpte på husvagnssvensson halkdukar
  • rosaid
    Wilowa skrev 2010-04-10 22:08:21 följande:
    Ja det var alde i den, annars hade vi inte köpt den. Jag längtar verkligen tills vi får hämta vagnen om två veckor. Vad det gäller tråden så ska vi kanska starta en ny ändå, för vi kan ju inte gå och längta efter våren i all evighet. Sedan har de öppnat upp alla trådar...en som blev stängd för mig ena dagen öppnades andra dagen. Angående halkskydden...är det någon som testat med de som de har på IKEA...alltså sådan där plast som man lägger i lådorna. För den som finns i Kama är väl mer som sådant där halkskydd som man lägger under mattorna?
    tror dom är lika...köpte på ikea förra gången...
  • rosaid

nu väntar jag på överkast o prydnadskuddar en ca modul o en bärbar dvd till ida...sen är allt köpt till husvagnen..ska åka dit i helgen o få upp tält..om inget händer med mor...hon är jättesjuk i cancer

• rosaid
    libero skrev 2010-04-12 08:06:10 följande:
    Vad har ni köpt för dvd? Måste också köpa en i år och funderar på en liten som man även kan ha i bilen
    ja vi har köpt bärbar dvd
  • rosaid
    medlem2 skrev 2010-04-12 08:27:18 följande:
    Jobbigt med din mor, tänker på dig!
    tack
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !