• rosaid

Campingtråden längtar efter våren !

jo det kostar 229 per månad el 99 per gång....då ingår gym bastuarna o lite till har inte hunnit testa allt..kan ni inte komma en helg senare?vi ska till ullared med nya vagnen nästa helg...

• rosaid
    medlem2 skrev 2010-10-01 12:54:40 följande:
    Nu är du snäll och spar liiiiiiiiiiite saker åt oss, vi kommer förbi Ullared på söndag.
    ja jösta petter..vi kom dit 18.oo igår kväll 2 st före mig i kön o elplatserna hadde tagit slut 16.00....men tjejen före mig ville inte ha sin elplats för den var för backig...dom hadde tydl husbil...så när det blev min tur fick jag den...gissa om många va besvikna i kön efter mig,,,,,nå fick testat allt i vagnen o det gick såå fint allt...fick lite mer på inköpslistan till vagnen...i morse ringde klockan 0545....06.30 var vi i kön..den var till bräckeboden då....så vi kom in i första insläppet...men när vi gick ut då var det folk jösses....nå vi åkte från campingen till husvagnssvensson o vidare till ikea....bilen helfull..vi nöjda..behöver inte handla kläder förren i vår,,,,,vi kunde bara vara en natt pga idas 6 års kalas imorrn.....nästa helg hafsten o polarvagnen men helgen därpå ska vi ha en avkopplande helg utan shopping iaf inte dom mängderna...o kolla o bo in oss på riktigt....vita sandar eller laxsjön....
  • rosaid

e ju soffa bak dubbelsäng med toa vid sidan om bak...460 htd....
    ja nu åker jag till hafsten nästa helg o helgen därpå vita sandar i mellerud

• rosaid
    medlem2 skrev 2010-10-02 18:40:35 följande:
    Ja ok, det är ju perfekt att ha en sådan vagn att åka runt med...
    ja det känns så...blir vita sandar 15-17 okt
  • rosaid

vi har bokat vita sandar mellerud 15-17 de o grebbestadsfjorden sista helgen i okt...

• rosaid

haft en kanonhelg på hafsten...nästa helg ska vi till mellerud o vita sandar

• rosaid

hemma från en avkopplande helg på hafsten..nästa helg blir det grebbestadsfjorden o marknad....

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !