reb80 skrev 2011-09-21 21:14:17 följande:
Vi fick hem våran idag efter fukttest och lite små grejer de har åt gärdat, så i helgen ska vi fixa det sista så det bara är att åka på fredag em.
Tror de säljer nån enklare variant av lampa i reception om man inte har egen.
Jag är själv ingen hund ägare så kanske är jag lite anti dem. Men är väldigt irriterande när man skottat ihop nåt fint framför vagnen och så morgon efter så är det gult, specillt efter som man har barn som gärna leker kring vagnen i snön.
Men tror inte man ska börja diskutera hundar för det finns nog lika måna åsikter som människor.
Kom gärna förbi och säg hej, om du inte vill vara anonym förstås...
Jag är vare sig för eller emot hundar (äger ingen själv), jag tyckte bara att det var aningens klumpigt skrivet.
Jag förstår att det är irriterande med gul snö och det kommer jag säkert irritera mig med, men klumpiga uttalanden irriterar mig med.
Nu läste jag visserligen bara insändarna som reagerat på inlägget...läste du det?
Vi har också fukttestat vår och städad är den också. Bara att lasta i det sista och lite kläder för helgen så är vi redo...säger jag nu i alla fall.
Jag tittar gärna förbi, det är bara här på forumet jag vill vara anonym. Som pedagog vill jag inte att folk härikring ska känna igen mig.
Inte för att jag skriver nåt olämpligt, men det känns bäst så.
Fast jag kommer inte ihåg vilket nummer ni har, bara ungefär vart ni står.