Campingtråden längtar efter våren !
jag kommer definitivt hålla mig borta från alla storstäder känner jag.. inte för att man är mer skyddad kanske men risken känns mindre om man håller sig på "okända" ställen
Jag blir tokig snart! Vi har suttit i flera timmar och letat lämpliga campingplatser, så nu är jag helt snurrig i huvudet. Det finns ju en och annan campingplats att välja mellan.
Någon av er som var där?
http://gt.expressen.se/nyheter/1.2508734/camping-i-varberg-dranktes-av-regnet
Åh fy katten för att packa en husvagn! Jag är ordentligt less på det nu och än är vi inte klara.
Idag lämnade vi Lökken i Danmark...Åh vi har varit i paradiset! En lång, bred sandstrand som det går att köra bil på och roliga vågor att leka i (nära land av säkerhetsskäl). Första dagen körde vi ner husvagnen på standen och var där hela dagen. Hade vi vetat mer om stranden nattetid eller om vi inte haft barnen med oss, så hade vi fricampat där. Istället hittade vi en fin liten camping som låg nästan vid havet. Det var en liten och enkel camping, men ren och fräsch. Det var höga staket mellan varje rad och det avgränsade på ett mysigt sätt...och skapade lite lä.
Igår tog vi bilen och åkte söder ut på stranden och efter 30 minuter (ca en mil) så tröttnade vi och åkte av stranden, men vi såg inte slutet på den.
Idag åkte vi ner på stranden för att äta frukost innan vi åkte söder ut. Det var blåsigt men väldigt fint och härligt...om man lät bli att titta på nakenbadarna som passade på innan det blev för mycket folk.
Jag vill helt klart tillbaka!