Inlägg från: mrseriksson |Visa alla inlägg
  • mrseriksson

Campingtråden längtar efter våren !

hej hopp

Fick plats på club caravan i hassela...:)

Vagnen ska in på service denna vecka sedan ska gubben ta med sig den till umeå eftersom han ska jobba där...sedan hem med den och packa om och städa för att dra den till hassela...:)

• mrseriksson

Me2 :

Beror på vart du vill....vi är ny campare och bodde i på lite olika ställen i sommar i södra delen av sverige...fast vi bor i norrland....
    Piteå havsbad är fortfarande den bästa....

• mrseriksson

hej hej

Vi planerar nästa års rutt redan vi med...gotland står med på listan + high chaparall....Nån som vet vart man kan köpa wisky glas i plas ??????

• mrseriksson

hej

Vi förvarade vagnen hemma på gården förra vintern...gubben byggde upp ställning och vi drog en presening över den och det funkade bra tycker jag...

• mrseriksson

Hej

Kan vi inte få lite nya bilder på alla vagnar både inne och utvändigt...alltid kul att se hur andras ser ut....

Vart är bildtråden förresten ?

• mrseriksson

hej

Kul att se att flera har stora vagnar....ska fixa bilder bara vagnen kommer hem från verkstaden....

• mrseriksson

Grattis  jmmm....

Hoppas bara att min gubbe får fingrarna ur häcken och fixar sitt snart....
    Själv ska jag börja med att köra släpvagn....:) Har aldrig behövt gjort det,,,, men gubben tycker att jag kan väl ta e-kort istället för han...han har sitt betalt genom jobbet ju....de har inte jag....

• mrseriksson

nericia77: Får man fråga vad du gjort då ?

Själv så är jag livrädd att tappa mitt bor på landet med 7 km till närmaste affär och bussarna går typ i gång på fm och en gång på em...

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !