Inlägg från: mrseriksson |Visa alla inlägg
  • mrseriksson

Campingtråden längtar efter våren !

hej hopp

Vi fick med en tv med husvagnen och sedan tog jag ut PS2.an  dit då kan barnen både spela och se på film....)...ska köpa bil/dvd att sätta i deras hörna sedan...

Kompisarnas har samma som cris har....tv i köket/ husvagnen..............

• mrseriksson

hej hopp

Vi sneglar på en kia sorento 2008 alt 2009 nu...Annars har vi en opel frontera eftersom min bil inte får dra vagnen...

• mrseriksson

hej hej

Drar upp vagnen till vänner en bit bort över midsommar med kidsen...sedan drar vi söderut v29..... ska ev ställa upp vagnen nån vecka på bergafjärden om det hinns med...

• mrseriksson

hej hopp

Snart drar vi söderut på semster med både varberg och ullared och en sväng till kolmården....synd bara att min man inte fick uppkörningtid innan utan efter sommaren vilket innebär att vi fått låna en annan vagn av en par vänner...:(....Men men sånt som händer...Nån bra camping att rekomendera i närheten av dessa mål ?

• mrseriksson

tolta: vart står ni då...?

Gekås...varberg...kolmården... står på våran lista...campingar tack..behöver inte ligga granne med platserna ..

• mrseriksson

hej hopp

Hemma igen efter en tripp söder ut i vårat land och ca 200 mil på väg...:)

Hann med ullared..varberg fan city ..astrid lindgrens värd och en tripp till kolmården innan vi drog oss hem...

Hadde en låne vagn pga att gubben inte fick någon uppkörnings tid men saknade min vagns så det stod härliga till.....Vi har en 650 hobby kmfe och lånade en 520 polar med 2 enkel sängar och bäddbar dinett...höll på att bli tokig på att bädda upp och ner varje dag....

Städat ur och lämnat tillbaka den nu....kanske hinner vi iväg en sväng med våran innan ungarna börjar i skolan...

• mrseriksson

hej hopp

Vi har ett snowboy tält...men vi ska ej säsong riktigt utan ska stå 6 veckor nästa år...lillebror har förstuga med bäddsoffa i men dom har en 520.

• mrseriksson

hej hopp....

Ringt och ställt mig i kö för en vintersäsongs plats som caravan cluben har i hassela...Håller alla mina tummar på att får en plats i vinter...annars får man väl göra som sist....

Ska även en helg till lilla stöde....( sonen ska ha läger där och föräldrarana ska hjälpa till med maten ) så då kan man ju lika gärna campa där...:)

• mrseriksson

hej hopp...

Första camping natten gjorde vi utanför örebro på tisarestrands camping....mysig och fint servichus...:)

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !