• MiaB72

Campingtråden längtar efter våren !

fridapyret skrev 2010-03-14 08:39:48 följande:
    någon som varit på hafstens camping i udelvalla?? vi funderar på att ställa upp nu på försesongen....
    Vi har varit där en helg bara, men kolla med Rosaid, hon har haft säsong där

elegi: Åhhh, vad tråkigt!!! Trist att det inte fanns nån lösning, hoppas att han snabbt får ett jobb så att ni kan skaffa husvagn igen snart!
  • MiaB72

Skickar in en hälsning från Tandådalen Här är det full vinter fortfarande men väldigt varierande väder! I lördags när vi kom så var det sol och 11 plusgrader men efter det har det varit ett par minus och nån dag snö och sen sol och idag mulet. Skidåkning varje dag och lillkillen börjar få till det nu och åker i stora backen med Chris bakom sig, selen på Han vill inte gå hem när vi vill

• MiaB72
    tumult: Ja, det ska bli kul att ses Hoppas på en kanonvår/försommar så vi får många härliga helger att se fram emot
  • MiaB72
    Tolta: Se där ja Ja, det är livsfarligt att bara kolla vagn Vad blev det för vagn n u då?
  • MiaB72
    EllaBellaBus skrev 2010-04-12 19:19:52 följande:
    Vi funderar lite på Daftö v 31-32... Är det någon här som kan rekommendera plats där, vilket "område" ska man försöka boka vagnplats tros?
    Det beror lite på vad ni vill ha i närheten. När vi var där så stod vi i områden längst upp vid den stora lekplatsen så kunde vi bara släppa iväg ungarna på dagarna och kvällarna och man hade en överblick över var de var nånstans.
  • MiaB72
    tumult: Nej, vi har inte betalt från den 23:e utan vi betalar från den helgen vi kommer, himla bra system Jag är bortrest med jobbet hela nästa vecka så vi känner att det blir lite stressigt att få iordning vagnen tills dess
  • MiaB72
    tumult: Nej jag jobbar inte helger, har ett lyxigt jobb måndag - fredag dagtid men nästa vecka ska jag iväg på kurs och sover borta, blir så kort tid kvar att fixa iordning och handla och sånt så därför tog vi helgen efter som starthelg istället

jmmm: Ajajaj, men hur gick det med er??
  • MiaB72
    Tolta: Nice Ja, det ser ut som det blir en tripp till IKEA för mig också då
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !