• libero

Campingtråden längtar efter våren !

Var precis på Åhlens och de hade fått in jättefina melamin tallrikar och skålar.

Sedan om någon har vägarna förbi just omtalade Ullared så fanns det väldigt mycket melamin till väldigt bra priser. Min kompis köpte på sig en del. Vi har så det räcker och jag byter aldrig ut mina fina Rice muggar. Älskar dem

• libero
    Mikah skrev 2010-04-22 14:24:45 följande:
    Aha Då kommer ni nog från andra hållet. Campingen ligger nämligen nästan precis vid Gekås men om man kommer ifrån Falkenbergshållet. Vi tar alltid med husvagnen . Orkar inte gå på Gekås så många timmar i sträck. Ni får prova nån gång .
    Men om vagnen ska med så måste gubben med och där går gränsen{#lang_emotions_wink}
    Jag och min väninna har ju en rolig dag tillsammans.

Vi kommer från Jönköpingshållet så det är nog därför som jag aldrig har sett campingen.
  • libero

Ha det så kul allihopa i era vagnar i helgen. Vädret verkar ju tyvärr inte bli så mysigt. Själv har jag lovat barnen att vi ska sova i vagnen i natt men det blir i trädgården.

• libero

Chris det ser skönt ut att sitta där i solen på campingen.

Jmmm!
    Kan lova att vi också har blivit osams när vi satt upp det himla tältet. Ha ha.

Tolta!
    Ert solskydd var jättefint. Får man fråga var ni har köp det?

• libero
    Wilowa skrev 2010-05-03 13:43:54 följande:
    Tumult menar du väl?
    Förlåt!
    Det är svårt att hålla ordning på alla namn{#lang_emotions_wink}
    Men om du vet svaret så får du också gärna svara på min fråga
  • libero
    tumult skrev 2010-05-03 17:46:40 följande:
    mitt vindskydd är uppsytt av en på camping!chris japp det är vi med dom stora speedway flaggorna! det är sambon o0ch hans bror som går på speedway! hans bror har vagnen jämte oss nämligen!1
    Vad synd. Det var så himla fint
  • libero

Om någon är intresserad så säljer de melamin tallrikar och muggar för 10 kr st på Willys just nu. Personligen så tyckte jag att det var jättefint

• libero
    Chris skrev 2010-05-04 06:26:45 följande:
    Med våran förra vagn som hade totaltvikt på 1700kg så drog våran Passat Diesel 1l/mil. Nu med våran nya vagn som är tyngre och större 2000kg och boggie så dra den ca 1,05l/mil. Våran förra vagn drog vi även med våran förra bil som var en Audi bensin och den drog ca 1,7l/mil med vagnen :.-(...ett skäl till varför vi ville ha diesel på den nya bilen. På Passaten har vi 4 hjulsdrift också så den drar ju lite mera med det än om det skulle ha varit en "vanlig".
    Chris!
    Har ni den lilla eller stora motorn? Vi har nyligen bytt till en likadan så det blir spännande att se hur mycket den drar. Vi har den stora motorn
  • libero

Måste höra med er härinne. Vi har ett Penta tält till vår (nya) husvagn. Och det blir ett hål över hjulen om ni förstår vad jag menar. Har letat efter "hjulkappa" att sätta fast på något sätt men inte hittat något ännu som passar. Någon som har något bra förslag vad man kan sätta där?

Det låter som ni haft en skön helg ni som har varit ute.

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !