Tusen tack för camping tipsen
Är det föresten nån som har koll på nån akvedukt o melleruds trakten?
O nån som varit på junibacken respektive kolmården, hur har ni o era barn (ålder?) upplevt dessa olika? bärt pengarna?
Angående be kortet så ja, de vanliga är ju att de kollar en grej "djupare" så att säga, men man kan ju få följd frågor om man har osis eller om de tycker att man svarat lite osäkert osv. vet ett par som kuggat just på den delen.
Före du skall ha uppkörningen skall du ju göra en säkerhetskontroll av både bil o släp o de är ju vid denna som du får en fråga. Jag öppnade ju lemmen o tog ett kliv upp för att kolla last säkringen8rekomenderas för då visar du dig intresserad), kikade på spännbanden för att se att de hade rätt brottsstyrka osv o då börjad han fråga vad jag gjorde o varför. När jag svarat på de så sa han ja då vet du ju varför du har dessa spännband o hur du förankrat din last o om lastkoeffecienten typ. Min körläare sa att om man vill kan man prata högt för sig själv eller om man vill berätta för inspektören vad man gör under tiden, man kan oxå va tyst
Måste berätta en "rolig" *not* sak från min uppkörning..... förra våren körde jag o krockade vår bil, väldigt lätt men den blev aldrig sig själv efter det o oljan läckte eller käkades upp.... de hände på somamren innan att lampan lös om oljenivån så man fick köra o köpa olja. allt var ok när de närmade sig uppkörning, men va tror ni hände på morgonen när jag var "sent på de" o skulle in för uppkörning, jo lampan lös upp på statoil köpa olja o fylla på, så jag sa till inspektören att oljan har jag kollat i morse, men jag kan göra de igen om du vill ja gör de sa han.Efter mig skulle min man köra upp, ja oljan behöver du inte kolla för de har frun din gjort 2 ggr sa han, men hon vet ju iallafall hur man kollar den sa han o skrattade jag var så nervig att lampan skulle börja lysa så jag skulle behöva klödda under uppkörningen, men tack gode gud var lampan snäll