Campingtråden längtar efter våren !
Tolta: yepp vi har vingar nej men jag tänkte att de måsta vara dyrare att hyra stuga än att ha en campingplats därav mitt uttryck "nån hudralapp" får kanske ändra till tusenlapp hahahahahh. Vi e ju sugna på gotland oxå men likadant där att färjeturen e dyr med vagne påkopplad o sen blev jag lite skraj när jag hörde kunder som sa att de fått pallra upp för att komma över lämmen på båten med vagnen oskadd:-O men i o för sig ahde de ett långt överhäng o de har inte vi som tur e. o sene de ju som du skrive rvi med allergiska barn vi vet attd e mår bra i vagnen
Angående däck kombinationer så valde vi dubbfria på bilen när vi bytte däck i fjol o likadant nu när vi bytte bil bara för att vi skulle va fria att välja vilka vinterdäck vi vill till vagnen Hahah tänk va vagnen kan styra mycket i ens liv... vi skulel välja färg på bilen kollade röd för o matcha men fel röd färg så de fick bli en vit... jag som aldrig gillat vita bilar förr hahahah men nu hade vi ju chansen att välja o matcha Ska bli härligt o ut o dra i år ny bil, kraftigare motor, automatare (kan koppla bort) o diesel. så nu blir de helt plötsligt kul o dra runt igen, förra bilen orkade inte kaben riktigt..
Ingen här inne som testat autosock eller va de heter, en smidigare form av snökedjor kan man säga.??