Inlägg från: mrseriksson |Visa alla inlägg
  • mrseriksson

Campingtråden längtar efter våren !

hej hej

Den i sundsvall ligger inte ute på nätet nånstans...

• mrseriksson

hej hopp

Har kanske en köpare på vagnen....:)....

Förra ägarens dotter....hon älskar planlösningen och när förra ägaren hadde den i fjällen var dotter och hennes man mycket till vagnen, men förra ägaren ansåg sedan att dom skulle vilja ha en mindre vagn eftersom detta är en barnkammar vagn och dom är pensionärer...och då ville inte dottern köpa den så då köpte vi den men nu verkar dom sugna............

Dom sitter just och velar mellan husbil eller vagn...så vi väntar och ser vad dom kommer fram till....Annars byter vi in den bara.....
    Frågan är bara vad man kan ta för den....????
    Vi skulle få lägga 220 000 i mellan för en polar 590 bk 2011...

• mrseriksson

tolta: vi ska köpa ett grilljärn till varma mackor...annars kan du köpa en liten murikka och ta med wok/pytt i panna pastasallad........vi har en resturang vid barnbacken där vi ibland köper buffen..

Håller med dig om korv/hamburgare...man blir snabbt less på det....

• mrseriksson

hej hopp

Vagns bytes klart på papperet ialla fall....Blev den i umeå...sommarförtält och micro la vi på..
    Bryr oss inte om att sälja vagen privat då vi fick bra i inbyte för den...Så nu längtar jag till efter påsk då våran ska hem städas ur och bytas in....:)
    Måste även shoppa lite nytt..då jag bara köpte EN förpackning plast muggar modell barn på ikea och har 2 tjejer som slåss om den rosa..:)

Skulle även vilja få tag i snygga vin och wiskyglas i plast....?
    Tips ???

• mrseriksson

hej hej

Våran vagn försäljare ringde idag till min man och sa att han tyckte den andra försäljaren som hade räknat först på vagen räknat lite fel så han drog bort 25 000 till på den nya...hmm bra försäljare...:)

• mrseriksson

Hej hopp

Våran nya vagn har kommit till stan...:)...ska ta mig tid att åka förbi och titta på den live.....

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !