Jag gjorde efterkontroll förra veckan, eller var det veckan innan det... snurrih! Iaf. så kan man inte kalla det kontroll. Ställde bara några frågor, ingen undersökning...
Jag tror att jag ska sätta in en kopparspiral för jag är inte jättesugen på att tillföra kroppen hormoner. Inte för att jag hade några direkta problem då jag förut åt cerazette men det känns bäst att låta kroppen få vara ren.
Var på BVC igår. Felicia blir 4 månader på torsdag (är då 10 veckor korrigerat) och väger nu 5415 g, är nästan 56,5 cm lång och med ett hattmått på 39,4 cm. Litet för att vara 4 månader men helt normalt för 10 veckor. Hon knatar in!!!
Felicia ler jättemycket, skrattar ibland, gör mer och mer ljud. Såååå sött! Griper efter saker och stoppar till munnen, duktigare för var dag! Igår låg hon och skakade på en skallra och hon kan nu vända från mage till rygg.
Jag tycker det går framåt fort nu och hon ligger verkligen mitt emellan i utvecklingen. Kan det 2-månaders "ska" kunna och kan vissa saker som en äldre bebis "ska" kunna. Vi ska börja med smakportioner nu när vi åker upp till min familj i påsk. Spännande!!! På torsdag ska lillan få flyga för första gången. Nervöst!