BF Januari 2010, GBG, fortsättningstråden
Sen det här med att man ska "vänja" dem dem att sova i sin egna säng, hur viktigt är det tycker ni?
Har ni fått era bäbisar och le ännu? Jag vet inte om Emma ler eller om det är magen som gör ont!
*puff* var har ni tagit väg? är alla ute i det underbara vädret utan jag? Emma är lite förkyld så vi stannar inne.
*avis*
Emma är jätte snoring på morgonen men jag tar barnolja på en tops och pillar ut det. Annas nyser hon ut det. Emma är förkylld så det är inte så konstigt.
Vi har bokat dop i surte kyrka till den 3/7. De hade inga andra tider, för jag vill inte ha dopet med en gudstjänst utan bara dop och det va få tider. Vi boka även församligshemet kostade 500kr. Vi har fått ihop ca 50 pers, blir en del kompisar också.
Vi ska på två månads kontroll nästa vecka, vi får se hur det går.Ska även till BM i morgon och väga och mäta.
Har ni alla varit på efterkontroll ännu? jag fick en tid i morgon med BM avboka den för hon hade något viktigt möte så jag fick en tid igen den 14/5 ganska långt kvar men det gör inget.
Idag är första dagen efter förlossingen (8veckor sen) som jag inte behöve binda, alltså avslaget är slut =)
Vad ska ni hitta på i påsk?