BF Januari 2010, GBG, fortsättningstråden
Skruttis1979 skrev 2010-02-25 21:03:18 följande:
jag brukar göra knipövningar då jag går till fsk med Elma och sen hem igen. Även när jag hämtar henne kniper jag. Min förra bm jag hade med Elma, sa att det är svårare att göra knipövningar då man går så jag hoppas att det gör nytta ordentligt! Det enda jag känner av mellan benen nu, är i urinröret som nog fick sig en liten känga vid förlossningen. Det tog ett par veckor för det att börja göra ont, men nu när man är på toaletten och sådär mer oförsiktigt och mer normalt, känns det nog av mer i urinröret. Det gör lite ont, men inget allvarligt. Det är det enda "problemet" jag har och ändå är jag sydd. Jag blöder inte längre heller - har bara lite flytningar. UUUUURSKÖNT!! Med Elma blödde jag 6-7 veckor rent blod - nu var det borta redan efter 2 veckor och nu bara som sagt lite flytningar... och världens snällaste bebis har jag ju också. Fast Elma var likadan som bebis, så det är väl genetiska grejor vi sänder över till våra barn, jag och Calle Eskil åt kl. 22.30 igår kväll och vaknade sen 4.15 för mat... döskönt att få liiiite längre tid mellan målen och faktiskt få sömn! Fast jag var bra trött då han vaknade, för då hade jag väl hamnat i en annan sömn av nåt slag, så jag var som en zombee när jag gick upp och gjorde mat åt honom. Men FLER såna nätter tack!! Idag på dan har han ätit med 4-5 timmars mellanrum - gullegrisen!