Vi som har prematura sammandragningar
Lycka till Pilea!
Lycka till Pilea!
Pilea: Hoppas allt går bra för dej!!! Låter som att du kommer att få din bebis när som helst ju!!
Här är det ganska lugnt i magen. Och tur det med tanke på att sonen fortfarande är sjuk, och nu är jag också det. Hoppas det är en förkylning som snabbt går över!
Måste dock ta hand om sonen själv imorgon då sambon jobbar natt och måste sova. Hoppas han är snäll så jag slipper en massa sammandragningar till på köpet!
Har dock kommit lite blod nu några dagar... Känns ju lite läskigt med tanke på att jag inte blödde en droppe när jag väntade sonen och har inte blött tidigare denna gravidiet heller....
Skönt att du fick komma hem iaf! Hoppas det går bra att vara hemma också!
Har haft lite sammandragningar med "trycka neråt känsla" nu på förmiddagen så nu ska jag lägga mig och vila när sonen sover!
Har haft mer sammandragningar dom sista 2-3 dagarna. Och nu ikväll har jag magknipkänsla och mensvärk också...
Hoppas verkligen att det lugnar ner sig. Har inte lust att åka in ikväll...
Typiskt att det inte kom INNAN ni for till förlossningen! Hoppas det ger med sig!
Har varit en jobbig natt.. Känns som att jag inte fått sova nått! Fy vad less man blir. Har fortfarande ont i magen. Inte lika mycket dock. Och inte lika mycket sammandragningar. Men i stående ställning känns det som att innehållet i magen ska trilla ut...
Är det bara jag som tycker det är svårt att känns sammandragningarna när man har mensvärk/magknip. Känns som att man bara känner smärtan då...