Vi som har prematura sammandragningar
Ska hålla tummarna för dej!
Helenas83: Gud vad jobbigt! Samma som för mig. Åkte in några gånger för misstänkt vattenavgång, men det var inte så vad dom kunde se. Men det kan ju vara ett litet hål längre bak på hinnorna som inte upptäks heller. Det trodde min bm att jag hade!
Tycker att du ska kräva igångsättning nästa gång du åker in!
Ja varje dag känns ju som en evighet.... Får hoppas att det sätter igång av sig själv innan dess!
Mycket fint namn! Men jag kommer inte in på din sida så jag kan inte se prinsen!
Men gud vilken liten sötnos!
LOvad: Stort grattis! Starkt jobbat att klara av det på egen hand utan sambon! Hoppas ni mår bra!
Välkommen! Jag hade prematura sammandragningar under hela graviditeten. Åkte in första gången i v 18 och blev inlagd i v 27. Sen gick vattnet helt plötsligt i v 36+6 och hon föddes dagen efter!
Åh så spännande! Hoppas det drar igång ordentligt snart!
Grattis anlo8!!
Och grattis elaisa på födelsedagen!
elaisa: Met går bra med barnen, storebror är snäll och super stolt. Iaf för det mesta. Kan vara lite kämpigt bara just när dom ska ha uppmärksamhet samtidigt. Tex på morgonen så ska den stora ha välling och den lilla ha mat samtidigt. Men man får pussla, och det funkar bra det med!
pilea: Gud vilken sötnos. Såg ju hur mysigt ut som helst!
Så kände jag också. Man väntade inte på en bebis, utan på att allt skulle vara över så man fick vara själv..
Grattis Elaisa och Helena!! Skönt att det verkar ha gått bra för er båda!
Hoppas alla gravida också mår bra!
Här har det varit kaos. Lilla Elina fick sig en rejäl magsjuka förra torsdagen. Så vi var inlagda hela helgen och har fått åka lite fram och tillbaka på sjukhuset. Nu först ikväll har hon börjat piggna till! Äter mycket bättre och kräks mindre. Så lättad man blir! Hon är ju så fruktansvärt liten! Gick ner till strax under 3 kilo när vi blev inlagd första gången.
Sen mitt i allt så fyllde min storpojke 2 år i tisdags. Och igår fick vi ett tråkigt besked i min familj. Så det är mycket som händer.
Har även hunnit flytta ifrån sambon mitt i allt!
Helena: Guuud vilken liten sötnos! Hoppas du mår bättre nu! Kram