060810 skrev 2010-08-24 13:46:28 följande:
Tack för alla grattis!! :) Blir så varm i kroppen när jag läser dem. :)
Mår fruktansvärt dåligt just nu... Allt är ett enda kaos och jag vet varken ut eller in... Operation blir det imorgon. Först skulle hon opereras idag, men det blev inte så utan de väntar till imorn. Jag som ställde in mig på op idag och så inom 1 timme så ändrar de sig...
Har hänt lite skit här som gör att jag är ledsen typ hela tiden... De vet inte om min prinsessa kommer överleva eller inte. Först såg allt bra ut, men nu vet de inte om hon har tarmar så det räcker för att klara sig.. Det vet de först efter operationen. Känner mig helt lost i allt just nu... Ingen som sagt något om det innan och nu så blev det så... Tårarna rinner på mig när jag skriver det... Är så jävla rädd just nu... Tänk om det inte finns tarm så det räcker liksom??! Jag vill inte ens tänka tanken...
Det går att överleva med endast 20 cm tunntarm, det blir specialmat men det går. Vi hade en premis som fick operera bort näsan all tunntarm men är nu hemma och växer och äter allt via munnen. Håller tummarna för dig och prinsessan.