t0va skrev 2010-08-22 20:21:57 följande:
Tyvärr så fick jag tråkiga besked precis. Bebis mår kalasfint... men jag ringde BB hade feber trots att jag ätit alvedon och magen smärtar mer än någonsin. Så svärmor och jag åkte in precis inför en kontroll, urinen var ok men när de skulle kolla på magen så frågade de om blåmärket varit där hela tiden... näe sa jag men jag trodde det var normalt men magen var hård också det hade jag inte märkt.
Läkaren hämtades och jag har fått en blödning, ett hematom. Läkaren försökte tappa ut det med en nål, jag som är så spruträdd.. men svärmor var med och höll mig i handen så gick det bra, men det kom knappt ut något. Så imorgon ska jag in på operation och sövas ner så de kan skära upp och tappa ur blödningen, ingen stor operation sa läkaren men det är ju ändå nedsövning. Så vi är skiträdda, svärmor kör in oss imorgon för bebis ska vägas på morgonen och sen får vi veta mer om när min operation blir av. Slapp alla fall ta den inatt.
Jag som precis börjat landa med bebis och varit så ledsen över att jag haft så ont i början så jag inte kunnat ta hand om honom, så kommer en sånhär sak också. Är nog jävligt tur att vi redan har fått kontakt med komunens familjestöd där man fokuserar på anknytning, inte för att bebis visar några sådana tecken, han är så gosig och vill komma upp men jag får jättedåligt samvete när jag inte kan vara nära utan bara har ont.
Men nu kanske det blir bättre. Så tänk på oss imorgon, stackars sambo en 1 veckors s att ta hand om och sin älskade på operation kan livet bli så mycket tuffare?
Nej, vad tråkigt att det inte kan få vara nog för er nu. Men lycka till i morgon.