Kavi81 skrev 2010-07-10 12:36:41 följande:
Idag går jag in i v. 26!! Jippie!! Ska fira med att beställa något riktigt gott till kvällen, personal beställer alltid mat på helgerna och då brukar jag få vara med
PennyJenny: har du flyttat nu? Har du enkelrum och dator och tv och sånt så du kan fördriva tiden? Vad jobbigt att ni bor så långt ifrån sjukhuset! Tur att din man kan bo hos din bror ibland men man måste ju åka hem ibland oxå! När kan du bli flyttad till ett sjukhus som ligger närmare tror du? På mitt sjukhus tar de tex barn från v. 26 så nu vet jag att jag blir kvar här medan tidigare låg jag ju i Uppsala, ca 20 mil härifrån, det var jobbigt, då blev det inga besök alls!
Under min förra grav var min man hos mig varje kväll på sjukhuset men nu med lille sonen funkar det ju inte, känner att sonen måste få en "riktig" sommar, allt är ju så upp och ned för honom ändå med mamma först sängliggandes och sen på sjukhus. Hat gått två månader nu och nu är han jättepappig, men det är en stor tröst när man ligger här att veta att de har det så bra tillsammans och gör roliga saker, även om det är jobbigt att inte träffas så mkt, nu har de varit i stugan igen 4 dagar och kommer hem först på måndag, längtar så
! Men vi har planerat så att min man kan ta ut sin semester i höst, 2 dagar i veckan hela hösten så då får vi mycket tid tillsammans hela familjen då! Då har man iaf något att se fram emot
.
Underbart!! Fira ordentligt
Jag har flyttat, flyttade för ett par dagar sedan. Här går det upp och ner. Det är enormt jobbigt att bara ligga, ligga och ligga, är inne på min femte vecka nu och jag blir stundtals helt galen faktiskt. Är så trött på att titta på tv, surfa och läsa att jag kan kräkas. Samtidigt känns det så himla dumt att klaga, för jag vill ju inte att liten ska komma på många veckor till! Verkligen inte! Känns det igen? ;)
Kramar