-
Kräken (sagt med glimten i ögat är bäst att tillägga) kan gott vara ute och reta skator eller fiskmåsar! Det är LUGNT! Men ta med meducin iaf, alltid säkrast när man är mitt i ingenstans, att vara förberedd!jojojojojo skrev 2010-05-16 18:58:57 följande:men det e lugnt, nu vet jag ju om det å då tar jag mig en kur med medeciner innan jag åker, å då e det ingen fara! så du behöver inte "kasta" ut dem för min skull! vi skall ju inte stanna i flera dagar... bara några timmar!
-
Tack själv!jojojojojo skrev 2010-05-17 19:39:23 följande:tack för idag vitvå! skall se vart jag kan köpa hallonblad imorgon kanske, tyckte det va jätte gott ju! å maten va jätte god!
-
Vi ska ju in och göra PKU och hörselscreening på onsdag så vi skulle ju kunna komma och träffa er med om det passar med tid och så. Kommer isf hela familjen för Johnny ör ledig denna veckan och dom stora barnen får åka med in till stan med såklart! Så säg var och vilken tid så kan vi se ifall det passar!
-
11 kan bli osäkert för vår del men ni sitter där väl ett tag så kan vi ju ev. dyka upp om vi hinner/orkar? Vi sitter helst ute dock med tanke på lillemans ålder...om det är bra väder!
-
Har ju fleras mobilnr så vi ringer om vi inte hinner till 11, OM vi alls kommer, håller det lite öppet som sagt!
-
Onsdag var det väl?Cielito skrev 2010-06-28 20:14:10 följande:Vi kan nog komma en sväng imorgon, låter perfekt med picnickfilt under ett träd. Kommer säkert köpa med mig något att äta men alltid mysigt att sitt i gröngräset.
Får se om jag hinner till kl.11 men jag kan kanske slå en pling till någon av er och kolla var ni håller hus =) -
Träff vid Plikta i Slottskogen, med picknick, nästa vecka!
Tisdag, onsdag, torsdag eller fredag?
Tidigast klockan 11 pga färjorna men kom med förslag på tid som passar er andra bäst! -
Enligt vädret så blir det ostadig i mitten av nästa vecka men är fint i början av veckan så tisdag kanske blir bäst....
-
Gothia Cup ja....detta spektakel....men är det någon som vill komma ut på öarna, behöver ju inte vara till Rörö, kan ju mötas på Öckerö, så kunde det vara trevligt! Har BVC 13.30 på måndag men tar vi måndagen så kan jag ju bara sticka dit när vi har tid och sen komma tillbaka (BVC ligger ju på Öckerö)...eller så tar vi tisdag! Om någon vill....? Annars skiter vi i det nästa vecka och bokar senare i sommar istället....
-
Då kör vi på det:
TRÄFF VID PLIKTA, SLOTTSKOGEN TISDAGEN DEN 20/6 KLOCKAN 12.00.
Medtag picknick!
-Madde (Vitvå) och Sebbebebbe, Alexander (9 år) och Izabelle (5 år)