-
Vill du åka ut till Hönö/Öckerö och fika så är jag på! Men eftersom jag ska in till Gbg både måndag, tisdag och fredag så orkar jag inte åka in fler dagar denna veckan! Men ta färjan över till Hönö är mindre jobbigt!GravidLycklig skrev 2010-04-18 07:51:46 följande:Ingen som vill ses en stund dagtid onsdag eller torsdag?
-
Nä, då blir det bökigt om du inte har bil! Och här har du verkligen en som vet hur det är att flytta när man är höggravid...JOBBIGT är ordet! :-/ Men nästa vecka skulle jag ev. kunna komma in en vardag....till Gbg....kan la kolla på det!GravidLycklig skrev 2010-04-19 09:25:44 följande:Tack för inbjudan! Det hade varit jättetrevligt men just nu får jag avvakta med att vara borta länge. Kommer ta mig en stund då jag inte har bil och eftersom vi ska flytta och jag som är hemma ska dra ett tyngre "packlass" så blir det en lite för lång utflykt. Kanske lite längre fram då vi börjar se ljuset i slutet på tunneln.. :/
-
Jag hoppar fika denna veckan om ingen vill/orkar ta sig till öarna (enbart för att jag kommer pendla in till Gbg tre gånger denna veckan ändå, och SÅ skoj e det inte att åka båda två färjorna)...men vill någon fika torsdag eftermiddag nästa vecka istället så e jag och barnen på! Typ runt 17-18 tiden?
-
Fika torsdagen den 29/4 klockan 17.00 (plats bestämmer vi längre fram men gärna barnvänligt då mina två troll följer med, så kom med förslag)
-Madde (vitvå...) -
Ska vi försöka leta oss till det där Glädjebubblan som GravidLycklig tipsade om bakom Handels, eftersom det visst var ganska barnvänligt!? Eller finns det något i samband med plikta så ungarna kan leka under tiden (inte varit där på flera år tror jag):
Fika torsdagen den 29/4 klockan 17.00 (plats bestämmer vi längre fram men gärna barnvänligt då mina två troll följer med, så kom med förslag)
- Madde (vitvå...)
- Josefine1986
- Helena (Kami) -
Fasen då...men mina barn kan nog stå ut med att sitta still en stund om jag ger dom lite kakor och dom får ha med sig sina spel! Men ni andra får avgöra!
-
Fika torsdagen den 29/4 klockan 17.00 på cafét på Världskulturmuséet
- Madde (vitvå...)
- Josefine1986
- Helena (Kami)
- Monster (Emma)
- xappoline (skrev till dig då det lät som du kommer om vi går dit! Mina barn är 5 och 9 år med och Emmas tös är 7 så har du jämngamla så kan dom få kul där)! -
Fika torsdagen den 29/4 klockan 17.00 på cafét på Världskulturmuséet
- Madde (vitvå...)
- Josefine1986
- Helena (Kami)
- xappoline
Plockade bort Emma då hennes tös är sjuk, fick sms av henne! Nu åker vi 14.10 färjan så om någon av er bokar av så får ni gärna ringa mig så inte alla bokar av och så står jag ensam där borta....inboxar mitt nr till er (Kami har det redan). Annars ses vi ikväll! -
Ni får hojta när/om ni orkar ta er hit ut....jag har svårt att ta mig nånstans främst dagtid då jag inte hinner åka nånstans den korta stunden barnen är i skola/på dagis, men kan mer än gärna ta emot besök här hemma istället! Så som sagt, säg bara till!
-
Kami: Skärgården är helt underbar hela året! Jag förstår dig, men slå en pling om du får ett ryck att åka ut! Är ju oftast hemma! Förutom fredag eftermiddag då barnen ska köras in till nya varvet och lämnas hos sin pappa!