Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010
Nästa vecka är det återigen min barnvecka, så jag passar.
Nästa vecka är det återigen min barnvecka, så jag passar.
Jag skulle eventuellt kunna på tisdag vid 15-tiden om nu någon vill det istället...ska till BM då nämligen (innan) annars kan ju onsdag funka men då jag drar till öa på torsdag så blir det så mycket körande för min del om jag ska in både tisdag och onsdag och sen dit ut på torsdag....
Nä men skriv du upp fika på onsdag kväll så får vi se om jag kommer....som sagt, får tänka lite på bensinkostnaderna med, när man är ensam om att betala allt....
Jag kan ju veckodagar framöver, men helst eftermiddag efter klockan 15.30-16 så sonen hinner sluta skolan och åka med (har ju en man med ständig jour så barnen får åka med på allt)! Nästa vecka kan jag även månadg efter jag tagit ut plastbiten ur örat, eller fredag innan jag åker och sover hos mamma och pappa inför städningen av lght på helgen! Tisdag går fetbort för då ska vi in på smygpremiär på Liseberg med fastanställda + deras familjer. Eller ev. som sagt efter 15.30-16 på onsdag och torsdag! Haha, kan ni få ihop nåt någon av dom tiderna tror ni?
Vill ni träffas tidigare på typ ons-tor så är ni hjärtligt välkomna ut till ön, e jag på hemmaplan så kan jag ju när som helst!