Inlägg från: vitvåonågratill |Visa alla inlägg
  • vitvåonågratill

Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

Samma gata som Buttericks väl? Fast ner mot Avenyhållet. Om jag fattat rätt på kartan! Så antingen trixar man sig in på smågatorna runt om eller så ställer man sig där vi stog sist, i p-huset vid kompassen och knatar den lilla biten (så kan man om man hinner innan vi ska ses, kika in på Lagerhaus....alltid lika skoj ).

• vitvåonågratill

OM min kärlek nu är sugen på det och inte har stress hem...får han kanske följa med och fika då? Han e ju med mig på UL på dagen...men ev kanske han ska hem direkt efter...vet inte det än!

• vitvåonågratill
    jojojojojo skrev 2010-02-25 19:00:35 följande:
    bara han gillar att prata bebis... annars lär han bli uttråkad...hehe
    Jarå, det är ju hans första bebis så han behöver nog lära sig annars!
  • vitvåonågratill
    Monster tjejen skrev 2010-02-25 22:28:40 följande:
    Madde: säg till om han skall med så kanske jag kan ta plocka med mig min karl  ;) Man kan även parkera vid saluhallen, då e det inte sålångt att gå.Fast jag har fullförståelse om man vill gå förbi lagerhaus :)
    Lovar kolla med honom i helgen då, så du vet lite innan tisdag!
  • vitvåonågratill

Johnny följer INTE med. Han måste hem och jobba.

• vitvåonågratill
    Fika Tisdag kl 18.00 på Cafe Vanilj

-Josefine1986
    -Invisible case
    -vitvåochnågratill
    -Syster Anni
    -Skånetös
    -Cielito
  • vitvåonågratill

Kommer troligen inte heller...älsklingen åker ju hem redan runt 15-tiden och jag har ingen lust att gå och dra på Gbg´s gator ensam i 3 timmar efter vårt 3D UL....så jag åker nog hem och då åker jag såklart inte in igen sen...e ju trots allt 3,5 mil enkel väg ungeför, att köra....men kommer jag så får ni väl se det som en bonus...eller tvärtom kanske!

-Josefine1986
    -Invisible case
    -Syster Anni
    -Skånetös
    -Cielito (ev en snabb sväng)

• vitvåonågratill

-Josefine1986
    -Invisible case
    -Skånetös
    -Cielito (ev en snabb sväng)

Uppdaterade bara listan då Anni även glömde radera sig!
  • vitvåonågratill

Nästa vecka har jag inte barnen MEN...

Måndag har jag utvecklingssamtal med mina dagbarn
    Tisdag ska jag fika med min gamla granne när vi bodde i huset här på orten (innan det är dags att flytta härifrån)
    Torsdag har jag APT
    Fredag åker jag till älsklingen

Så det är bara onsdag jag kan och i ärlighetens namn tror jag inte jag orkar flänga då med...vill gärna ha EN hemmakväll iaf! Så räkna inte med mig ändå!

• vitvåonågratill
    feelings skrev 2010-03-15 17:41:31 följande:
    Jag har inte tillgång till datorn lika mycket som innan då våran ena bärbara Har åter igen fel på sig.. och innan vi får iväg den till supporten så hinner ni säkert boka fika... Så, om ni bokar ett datum för fika, så finns det de som har mitt mobilnummer här i tråden som kanske vill bipa mig med info;) .. på så sätt får jag möjlighet att kunna tacka ja eller nej;):.Behöver verkligen träffa andra ansikten förrutom min familjs och mina väggar ;)
    Jag blippar dig om det kommer upp nåt om någon fika!
Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010