• Thesso

Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

Sorry att jag inte svarat tidigare.
    Ja det låter bra att skjuta upp det så lite fler kan komma med, och kanske en bäbis om vi har tur ;)

• Thesso

Kan tyvärr inte dagtid men haka inte upp er på mig.

• Thesso
    vitvåonågratill skrev 2010-04-16 21:10:29 följande:
    Men då kanske vi kan ses på fredag eftermiddag? Typ vid 17.30? Ska ju lämna barnen hos sin pappa kl 17 sen är jag ledig till städningen på lördag! Sover i Gråbo hos mina föräldrar.....
    vet inte om vi är hemma på fredag. Har små planer på att åka upp till stugan.. Sen känns det inte helt kul att åka bort från gubben en fredag eftersom han slutar tidigare då.
    Men annars var det ett bra alternativ!
  • Thesso

Ja jag tror att jag kan då också.

• Thesso
    Fika torsdagen den 29/4 klockan 17.00 (plats bestämmer vi längre fram men gärna barnvänligt då mina två troll följer med, så kom med förslag)

- Madde (vitvå...)
    - Therese (Thesso)
  • Thesso

Jag ses gärna i närheten av parkeringshus eller liknande då jag kommer att ta bilen in..

• Thesso

Jädra skit. Tror ni inte det är ortutvecklingsmöte här nästa torsdag..
    I dagsläget kan jag inte komma men jag ska kolla lite mer vad som ska tas upp (om det är nåt intressant)

Får ta bort mig från listan som det ser ut nu men hoppas på att kunna skriva tillbaka mig igen.

Fika torsdagen den 29/4 klockan 17.00 (plats bestämmer vi längre fram men gärna barnvänligt då mina två troll följer med, så kom med förslag)

- Madde (vitvå...)
    - Josefine1986
    - Helena (Kami)

• Thesso

Vitvå: Haha, gubben hemma kallar katten Kräket. att tillägga är att det är min katt och han är inte super förtjust i den så det är nog mindre glimt i hans ögon när han kallar honom för det.

• Thesso

Får man möjligtvis ta med sig gubben och sonen om det är fint väder?

• Thesso

Kan man betala kontant när man ska åka med båtarna eller hur funkar det?
    Har aldrig gjort det så jag är helt nollad!

• Thesso

Jag och familjen har funderingar på att komma men jag kan tyvärr inte garantera än. 
    Någon som har bra koll på vädret? Enklast om det är bra väder så man kan vara ute med gubben och sonen :)

Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010