• Thesso

Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

Ok vad bra. Men då hoppar vi det den här gången och hoppas på att fler kan nästa gång. Gubben blir nog glad här hemma oxå för han verkade vilja jobba över lite {#lang_emotions_smile}

• Thesso

Gärna inte måndag bara kom jag på. Annars är det nog fritt fram.

• Thesso
    Fika på Fröken Olssons Café
    Onsdagen den 17 feb 
    klockan 18.30

-Vitvåochnågratill (Madde)
    - Thesso (Therese)
  • Thesso

Ni som körde och parkerade precis brevid, parkerade ni på gatan eller i det där parkeringshuset?
    Vad kostade det och kunde man betala med kort?
    Tänkte försöka mig på att ta mig närmare denna gången (har en gps nu så det ska förhoppningsvis gå bra)

• Thesso

Gud så bra. Älskar såna parkeringshus för då slipper man känna stressen. Får bli det i morgon!

• Thesso
    vitvåonågratill skrev 2010-02-16 20:17:55 följande:
    Du kan även sätta i t.ex bensinkort i inkörsautomaten och sen i utkörsautomaten när du kör ut så slipper du leta upp en sån där maskin att betala i. Jag smet ju in och ut genom bilvägen sist just för att jag inte behövde betala i apparaten med biljetten utan bara drog mitt kort!
    Gäller det även för Visa eller är det bara bensinkort?
    Det är så himla dumt att man inte kan betala med visa på alla ställen utan bara tex hydro kort eller ok/q8. Det är väl inte såååå vanligt att man har såna kort..
  • Thesso

Någon som vet hur parkeringsmöjligheterna ser ut i närheten?

• Thesso

Jag vill verkligen men det verkar som att Christian ska jobba över nästan varje dag nästa vecka. Om tisdagen blir ledig kommer jag men räkna inte med det :(

• Thesso

Jag tror jag kan alla dagar oxå men måste dubbelkolla med gubben.

Hur var det andra caféet? Vanilj eller vad hette det?

Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010