Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010
Blir ett kanske på oss. vad hade ni tänkt att vi skall hitta på och vilken tid?
Blir ett kanske på oss. vad hade ni tänkt att vi skall hitta på och vilken tid?
Jag kan tänka mig kring halv 11-11 så kan man ta en lunch fika typ
För min del har det dykt upp lite jobb hos pappa min som jag måste hjälpa till med. Men vill verkligen ses nån dag. Är ni omöjliga på en lördag`?
TRÄFF VID PLIKTA, SLOTTSKOGEN TISDAGEN DEN 20/6 KLOCKAN 12.00.
Medtag picknick!
- Madde (Vitvå) och Sebbebebbe, Alexander (9 år) och Izabelle (5 år)
- Linda (GravidLycklig). Miléa 1månad och kanske min kille M (är det okej? Ja han e så välkommen så) och Sebastian 2 år
- Syster Anni?
- Mumo?
- Josefin?
- Anja?
-Emilia (våren1987) Ian 3 månader
Jag kommer nog ta med mig en färdigköpt sallad eller om jag slår till på en baugett.. sen nått drickbart..
Anja du får ju ta med dig båda dina gossar. Kankse kan hjälpa till om dem båda skulle grina i kör =) Min gosse brukar vara ganska så nöjd.
Jag kommer vilket som (om det verkligen inte pisskar regn som ser ut att hålla i sig) finns ju endel fik där som går att gå till å hålla sig torra..
TRÄFF VID PLIKTA, SLOTTSKOGEN TISDAGEN DEN 20/6 KLOCKAN 12.00.
Medtag picknick!
SAMLING VID GLASSKIOSKEN (precis bredvid lekplatsen ligger den för dom som inte vet, man ser den om man går från närmaste parkeringen upp mot lekplatsen...såvida dom inte flyttat den?)
- Madde (Vitvå) och Sebbebebbe, Alexander (9 år) och Izabelle (5 år)
- Linda (GravidLycklig). Miléa 1månad och kanske min kille M (är det okej? Ja han e så välkommen så) och Sebastian 2 år
- Syster Anni?
- Mumo
- Josefine och Selma 5 veckor
- Anja (troligtvis)Med en eller två 3 månaders.
- Emilia (våren1987) Ian 3 månader (Kanske dotter på snart 3 år) är sjövild
- Tina (Nicholasmamma) med Nicholas 6 år och Isabella 3 månader
-Monstertjejen med lille Måns?
Hoppas nån kikar in och inte bara dem som tänkt ev avboka ser mitt meddelande. Kanske kommer lite sent så nån får gärna messa över sitt nr som kommer så jag kan ringa er och få veta vart jag skall leta efter er. Mitt nr e 0708338840/Emilia
Tycker det va super skoj att träffa er tjejer och få kika på alla era fina småttingar =) Ser verkligen hur fort dem växer när man ser en på 4 veckor och några på 3 månader+ =) Skall se till att nästa träff inte krockar med storhandla så jag kan komma på avsagd tid. Jag ses gärna redan nån dag i nästa vecka.
Tror vi e på som det ser ut nu men avvaktar tills i helgen med uppskrivning. Kommer då ha min vilding med mig så om jag hinner va social haha det får vi se =)
Träff idag kl 11 bältes ingången trädgårdsföreningen.
våren1987: Emilia + barnen. Angelica 3 år och Ian 2 månader
Mumo: Jasmin + Edit
Zirup + barn och man?
Invicible case + barn?
ledsen för idag tjejer kom lite saker i mellan som jag gärna håller för mig själv. hoppas jag nästa gång skall kunna ha chansen till en data å meddela om att jag måste avboka.
Dagis start för min tös så jag avvaktar den 9. leka en annan dag
Imån skall jag rensa jonsered på blåbär =)