• EJai

Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

Här har vi vår fika tråd så vi kan hinna träffas och lära känna varandra lite som gravida innan det e dags för barnvagns promenader och fika stunder.

Skriv ner aktivitet och dagens datum och tid för träff.
    För dem som gärna vill vara med skriver man ner sitt fl namn.
    För att det skall vara någon idee att ses kanske gruppen minst skall ha 3-4 deltagare. Sen kommer något emellan så e det självklart bra att meddela.

EX:

BIO SF(Film: Sol Kungen), Domkyrkan 20/1 kl 12:30

Våren1987
    Bebis2011
    Grymtgrymt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-12 12:14
    Vår snack tråd.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m49072464.html

• Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010
  • EJai
    Monster tjejen skrev 2010-01-18 19:59:15 följande:
    Jag har stortjejen denna veckan. Men hon skall till min mamma och pappa torsdag-fredag. Så torsdag passar mig jätte bra :)Skall vi göra lista?Torsdag:Monstertjejen (Emma)
    Vilken torsdag pratar vi om och vilken tid och vilken plats ev?
  • EJai

Jag är så osäker på vilka som har öppet så där om kvällarna.

Dem har ju kafet där vid kompassen den som ligger vid butiken Solo, sen har dem ett som ligger ganska nära där tror det heter fröken olsson. (osäker på deras öppetider)

• EJai
    Dag: Torsdag 21/1
    Var: Fröken Olssons café
    När: 18.30

- Monstertjejen (Emma)
    - Skånetös
    - Vitvåochnågratill (Madde)
    - Anja12
    - våren1987 (Emilia)
    - jloide (josefine)
  • EJai

Tack för ikväll ni som va med

För er som inte var med vi snacka lite om allt faktiskt Å kommer nog bli så på varje träff. kommer säker fråga om varandra saker då man har bra kort minne :-P

• EJai

Samma här kom knappt upp idag snosade från 10 i sju till 20 i åtta. Dottern börjar 8 på dagis så fick bli raket i baken på oss. Hamna i säng kl 12 då jag duschade när jag kom hem.

• EJai

Drömde om ullared i natt och vart så sugen vi skall ner dit senare men e i slutet av mars typ här hemma. Men e det nån här inne som kan tänka sig en tripp ner dit nu innan? Antingen bil eller om vi slår till på en dags tur med buss som oxå finns om alternativ. Saknar själv bil och körkort så jag har inget problem med buss men finns bil som alternativ så har jag inget emot detta heller då vi som kan tänka oss åka ner bara delar på bilkostnaderna ner. Ingen speciell dag eller så jag tänkt men kanske snart iallafall.

Det bästa för min del är ju om det ligger på en tisdag då jag har hemstudier Annars har jag skola som jag går miste om lite vilket känns lite tråkigt.

Nån som e på och vad önskas då bil eller buss?? För mig funkar båda fint som sakt. Tänkte kostanden för att gå på kafe och en runda på stan lär ju bli samma kostnad.

• EJai

Min nästa vecka ser ganska så full ut med massa studier men jag kan v 8

• EJai
    Fika på Fröken Olssons Café
    Onsdagen den 17 feb 
    klockan 18.30

-Vitvåochnågratill (Madde)
    - Thesso (Therese)
    - Anja12 (Anja)
    - Monstertjejen  (Emma)
    - josefine1986 (josefine)
    -Våren1987 (Emilia)
  • EJai

Jag har massa med flytten nu då vi flyttar den första mars. Sen skall jag hina med föräldrarmöte, redovisning imån inte börjat med mitt arbete, betala in alla mammas räkningar och föra över pengar till henne. tvätta och listan kan göras längre. Gud jag kommer gå på knäna orkar inte  bara jag tänker på allt. Dottern visar även tecken på magsjuka sa min syrra va inte där å bytta blöja själv så hoppas hennes tolkning va felaktig..

Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010