• never

40 till 45 år hur många ÄD har du gjort?

Denna omröstning är till er mellan 40 till 45 år, jag undrar hur många äggdonationer ni har gjort och om ni plussade eller inte.
    Jag vill göra en ÄD men sambon vill inte så jag undrar lite hur stor chansen är om jag orkar försöka övertala, så jag blir glad desto mer som röstar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-13 22:29
    JA nu ser jag att det blivit fel där ni röstar, den tredje raden ska det stå 3 ÄD plussade
    klantigt av mig, så plussade ni på första försöket så kryssa i första raden där det står 1 ÄD plussade.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 40 till 45 år hur många ÄD har du gjort?
  • never

hej
    jag vill bara tacka er som har röstat! TACK hoppas ni blir fler {#lang_emotions_sunny}

Anledningen till att jag inte har haft högre ålder är för att det ska passa in på mig, om jag ska försöka övertala mannen om det är då runt min åldersgrupp så har jag något att komma med.

Jag hoppas det inte är för svårt att rösta svaren passar ju inte alla, skriv gärna ett inlägg om det behövs.

Det jag är mest intresserad av är hur många som plussar på första försöket, sambon skulle aldrig gå med på att göra det fler ggr, vi vill så olika. 

Kram på er och tack så mycket!
    Anna66 

• never

jag har klantat mig det har blivit fel där ni röstar, den tredje raden ska det stå 3 ÄD plussade klantigt av mig, så plussade ni på första försöket så kryssa i första raden där det står 1 ÄD plussade.

• never

hej Maria68 jag tror jag inte förstår vad du menar i ditt inlägg förlåt, kan du förklara igen? Kram anna66

• never
    maria68 jo men jag fattar visst ditt inlägg förlåt att jag är snurrig!!!!!!!!
  • never

Hej

tack för att ni röstar.

Vill bara säga att sambon inte vill göra ÄD, men andledningen är att det är mycket pengar och ingeting är säkert, vi har gjort många IVF och betalat allt själva. Jag tror sambon är trött på att spara pengar sen få minus, han orkar inte längre om ni förstår vad jag menar. Han pallar inte se mig deppig heller. Han är ok med gener, han tycker att adoption är ok men vi har också missat chansen för många ivf helt enkelt. Så detta är anledningen till omröstningen om han ser att många blir med barn på första försöket så kanske jag kan övertala honom. Jag är själv trött på allt vet knappt om jag orkar längre. Spara pengar hela tiden tär man vill ju göra så mycket annat också. Men min stora anledning för att inte riktigt orka är att sambon inte vill, jag måste få han att vilja och jag har inte den energin. Om sabom ville lika mycket som jag då hade vi gjort ÄD igår. Så det är skit jobbigt helt enkelt, jag önskar att han hade lika mycket vilja som jag.

kram på er
    Anna66

• never

isisisis kan inte du inboxa mig vart du gjorde ditt försök? Om det inte är för dyrt så blir övertalningen lite enklare!!!
    kram Anna66

• never

nu efter jag skrivit fel så har 2 personer röstat på tredje alternativet som är samma som det första så nu är det lite svårt att avläsa men men klantarslet jag

• never

Hoppas det blir fler som röstar, så har ni gjort ÄD så rösta!

Anna66

• never

hej

och tack för att ni röstar! {#lang_emotions_sunny}

Pengar är inte den enda anledningen till att man min sambo inte vill göra ÄD, jag tror att han inte orkar längre med hopp sen besvikelse, det blir för mycket, jag kan kan smma sak. Jag är orolig för jag blir bara äldre kommer jag orka ha barn etc. JAg vet inte om jag orkar få ett {#lang_emotions_minus} IGEN men jag vill ju så gärna försöka också. Ja vi får se vad som händer!!!!!

kram på er alla
    Anna66 

• never

Tack för att ni röstar, ja det ser ju ganska bra ut, rösta mer om ni har testat ÄD tack så mycket!!!

kram Anna66

• never

Så tack för att ni röstar, jag hoppas fler röstar, kram på er Anna66

Svar på tråden 40 till 45 år hur många ÄD har du gjort?