Unga mammor - vad heter era barn?
Jag är en ung mamma (18 när dottern föddes, 21 nu) och väntar mitt andra barn.
Lite nyfiken på vad ni döpt era barn till...någon som vill dela med sig? Tycker dte är så kul med namn.
Min dotter heter Emilia.
Jag är en ung mamma (18 när dottern föddes, 21 nu) och väntar mitt andra barn.
Lite nyfiken på vad ni döpt era barn till...någon som vill dela med sig? Tycker dte är så kul med namn.
Min dotter heter Emilia.
Vi utalar med långt I men finns säkert dem som uttalar E,
Jo Savannah föll vi för dels för att vi tycker om namnet sen dels att det är ganska ovanligt =)
var 20 år när jag fick Othilia fyllde 21 några månader senare. var 22 när jag fick Martin och fyller 23 i sommar.
har en son som jag fick när jag va 18 han heter dominic. å nu väntar vi nästa
Äldste sonen heter Tom. Han är född -90, när jag var 17 år.
Vet inte om jag klassas som ung mamma, var 21 när dottern föddes. Hon heter Amanda. Är gravid nu, om det blir en pojk blir det nog Oscar, om en flicka Moa kanske.
Var 20 när vi fick första som heter Meia. väntar nu vårat andra ska fylla 22. om de blir en pojk så blir det collin. men blir de en tjej så vet vi inte... är jätte svårt.
Har två underbara döttrar: Novalee-06 (19år) Navin-09 (22år)
Navin utalas med kort a och långt iiiii! Många envisas med att utala det knas! Samma med Novalee Många utalar det Nova-lie Men det låter hel fel! Novalee är ETT samanhängande namn!
Novalee va riktigt fint tycker jag
Jag fick en son 08 som heter Nemo, väntar nu mitt andra barn men har inte fundera så mycket på namn ännu =)