Unga mammor - vad heter era barn?
Jag är en ung mamma (18 när dottern föddes, 21 nu) och väntar mitt andra barn.
Lite nyfiken på vad ni döpt era barn till...någon som vill dela med sig? Tycker dte är så kul med namn.
Min dotter heter Emilia.
Jag är en ung mamma (18 när dottern föddes, 21 nu) och väntar mitt andra barn.
Lite nyfiken på vad ni döpt era barn till...någon som vill dela med sig? Tycker dte är så kul med namn.
Min dotter heter Emilia.
Våran dotter heter Wilma, fick henne när jag var 18 år för 1½ månad sen är nu 19.
Vår lilla tös heter Lucia
Fick min Anton de året jag fyllde 19 år och min andra Alicia förra året när jag fyllde 21 år
Vi har Ida som föddes när vi just fyllt 17, Jonathan som föddes när vi var 18 och Arvid som föddes när vi var 20. Får vi fler barn så gillar jag Ingrid, Elsa, Elvira, Johanna, Lovisa. Men får vi en dotter till så är Elsa bestämt, dottern vill väldigt gärna ha en "Elsa-bebis" :) Får vi en son till blir det en Adrian. Får vi ännu fler söner blir det svårt med namn :D
Roman Valentino heter min lillgrabbfödd 08 va 19då
Jag räknas kanske inte som ung men jag fick första barnet när jag var 23 och hon heter Tiffany är född 02
Sonen heter Liam-Anthony och är den ende i hela Sverige som heter det, han är född 04
Nya tillskottet heter Dominic Michael med Dominic som tilltalsnamn, han är född i december 09.
Mattias David & Billy
jag fick min Son vid 21 år. han heter Liam =)
Fick vår son precis innan jag fyllde 22år han heter Theodore :)
Var 21 när jag fick min son och han heter Gabriel