Inlägg från: TheHappyOne |Visa alla inlägg
  • TheHappyOne

unga föräldrar med bf i september

Hej här är en till som ska ha barn i september. Jag blir 22 i maj och ska få nummer två runt den 23 september enligt sm.
    Jag har en son sen innan som föddes i juli 2007 och efter 2.5 års intensiva försök och 5 missfall har jag nu nåt vecka 9 :).

Hur mår ni andra? :)

• TheHappyOne

Hur mår alla och så nu? :) antar att dom flesta (om inte alla) har hunnit vara på rutin ultraljud.. Nån som tagit reda på könet? :)

• TheHappyOne

Nettan87: Okej :).. Börjar det lugna sig med blödningar och så? Jag var på rutin 1 ultraljudet i tisdags i Lund :), Lillbebis ville inte heller visa, detta var mitt femte ultraljud, men ska på ett till om ca 3 veckor. Så då får vi se om Lillbebis behagar avslöja sig :).

• TheHappyOne

Jag har en kronisk tarmsjukdom, så tack vare medicinerna som jag äter har dom kollat flera ggr för missbildningar och så. Nu i tisdags var det "bara" ett rutin ultraljud och allt såg bra ut, och den 18de maj ska jag på en hjärtgranskning pga medcinerna som kan bidra till framförallt missbildningar på hjärtat. Också blev min son som blir tre år i sommar hjärtopererad när han var 8 månader.
    och sen runt vecka 25 ska jag på ett tillväxt ultraljud.

Och sen håller dom koll extra också för att jag knappt har några järndepåer. Så dom väntar nu på att järnvärdet ska bli tillräckligt lågt för en blodtransfusion då jag inte tåler någon form av järn tabletter eller järninjektioner tack vare magen.

Med sonen slutade det med akut kejsarsnitt i vecka 36 pga allting.

• TheHappyOne

Bejbie: Jo det är bra, trött och så men än vill jag inte klaga ;).. för värre blir det ju :P. Själv vet vi inte vad det blir för nåt. Lillbebis behagade inte visa upp sig i tisdags så vi väntar med spänning på ultraljudet som vi ska på den 18de maj. Får se om vi kan se då :). Hade du barn sen innan? :)

• TheHappyOne

Ska vi kanske skriva en Bf lista?

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10