• Minisessan

unga föräldrar med bf i september

Här samlas alla unga bilvande  mammor och pappor som kommer få sitt mirakel i september.

själv är jag 20år från skåneland och testade posetivt den 8/1.

www.mammatyckeromdig.blogg.se

• Svar på tråden unga föräldrar med bf i september
  • Daniella01

Jag har efter 3 missfall blivit gravid igen. Plussade i lördags den 9 januari.
    Hoppas verkligen det lilla vill stanna nu. Isåfall är BF runt den 17 september.

Jag är 21 år och har en dotter på 4 år så nu är vi verkligen syskonsugna...:)

• Nelah

Jag hoppas att jag kommer få BF i september. Har BIM nu till helgen och håller tummarna för att mensen inte kommer.
    Är 19 från skåne.

• Minisessan

Håller en tumme för dig. =) jag kommer med ifrån skåne. :)

jag ska på hälsosamtal i morgon och hoppas på att få lite info samt en tid till inskrivning.

• Nelah

Tack :D Det är svårt att behöva vänta...
    Hoppas det går bra på hälsosamtalet och att du får bra info :)

• Minisessan

det gick hur bra som helt. nästa steg är inskrivningen. läängtar!!

• Nelah

Vad roligt :) blir såå avundsjuk.
    Vill också,.. har BIM i morgon (tror jag, eller på söndag) Vet inte ens om jag kommer våga ta ett test.
    Förstår att du längtar :)

• Minisessan

du måste säga till hur det går. hoppas ju förstår att du får det resultatet du vill.

mitt illamåeende och de mensliknade i magen har försvunnit men hoppas på att det inte betyder att något är fel. är orolig som fasen att det ska hända något med pyret.

• Nelah

Mensen kom idag :( Så vi ska försöka pricka in nästa gång.

Det är säkert ingen fara :) hoppas allt går bra för dig och att du får en liten i September.

Ha det så bra.

• hurtbullen89

Jag är 20 år och väntar mitt andra barn den 3 september :) Har en dotter som blev 1 år i december :) Grattis till er andra!

Jag bloggar dagligen på linajohnsson.blogspot.com ! Bloggar ni andra?

Anabelle 081228 & Pyret i magen BF 3 sep
  • hurtbullen89

Såg nu att TS hade sin bloggadress uppe;) Sorry!

Anabelle 081228 & Pyret i magen BF 3 sep
Svar på tråden unga föräldrar med bf i september