• Minisessan

unga föräldrar med bf i september

Här samlas alla unga bilvande  mammor och pappor som kommer få sitt mirakel i september.

själv är jag 20år från skåneland och testade posetivt den 8/1.

www.mammatyckeromdig.blogg.se

• Svar på tråden unga föräldrar med bf i september
  • Niikki90

19 år, väntar mitt andra barn i slutet av september, har en son som föddes 8/11-09

• Daniella01

Nikki90:
    Oj, då får du barn väldigt tätt. Vad mysigt! :)

• Niikki90

ja det blir otroligt tätt men det fixar vi :) Förmodligen så kommer barnen kanske tycka det är roligt att det inte är så stor ålders skillnad emellan

• JwJw

Här kommer en till bf 20e september och är 20år =) känns lite läskigt men har samtidigt börjat längta

• mullvadsmamma

Här kommer en till!

20 år och bor i småland. BF är inte bestämt men det blir nog i september kan jag tänka mig. Vet inte när sista mensen var men jag ska på UL den 18 feb <3!
    Grattis alla!
  • Minisessan

grattis alla :D sjölvhar jag inskrivning på tisdag, :) vär då i vecka 9

• cammily

hejsan, jag väntar mitt andra barn 28sep. fick mitt första 3sep 2007.

hur mår ni?

jag mådde jätte bra med dottern men nu ligger jag hela tiden. mår illa hela tiden.

• TheHappyOne

Hej här är en till som ska ha barn i september. Jag blir 22 i maj och ska få nummer två runt den 23 september enligt sm.
    Jag har en son sen innan som föddes i juli 2007 och efter 2.5 års intensiva försök och 5 missfall har jag nu nåt vecka 9 :).

Hur mår ni andra? :)

• JwJw

Någon mer än jag som lider av konstant trötthet och hunger? Nästan så man vissa dagar bara vill gråta för att de är så jobbigt att gå upp ur sängen ;D

• cammily

bejbie, känner igen mig helt och hållet. men efter som jag har thindra så finns det inte mycket tid för att vila.

Svar på tråden unga föräldrar med bf i september