• nettan87

unga föräldrar med bf i september

hej. jag blir 23 år och väntar mitt första barn i sep. var bor alla?

• nettan87

jo då här e det bara bra. har varit inne i dag och kollat på bebisen. fin va han/hon, ville kollat men det tyckte inte den. detta blir mitt 7 ultraljud jag går på. har haft jätte mycket problem med blödningar. har legat inne också. det vill sig inte riktigt med livmoderkakan och sånt. men än så länge mår jag och bebis bra. jag är glad så länge den stanar i magen.

• nettan87

thehappyone. ja det gör det men det har bildats en litten påse med blod vid livmoderkanten tror jag det va. och det va inte bra. och sen ligger moderkakan för långt ner mot livmodertapen. så det är så där. varför har du varit inne så mycket och kollat, eller det är ni som har velat det?

• nettan87
    TheHappyOne skrev 2010-04-30 11:34:32 följande:
    Jag har en kronisk tarmsjukdom, så tack vare medicinerna som jag äter har dom kollat flera ggr för missbildningar och så. Nu i tisdags var det "bara" ett rutin ultraljud och allt såg bra ut, och den 18de maj ska jag på en hjärtgranskning pga medcinerna som kan bidra till framförallt missbildningar på hjärtat. Också blev min son som blir tre år i sommar hjärtopererad när han var 8 månader.och sen runt vecka 25 ska jag på ett tillväxt ultraljud.Och sen håller dom koll extra också för att jag knappt har några järndepåer. Så dom väntar nu på att järnvärdet ska bli tillräckligt lågt för en blodtransfusion då jag inte tåler någon form av järn tabletter eller järninjektioner tack vare magen. Med sonen slutade det med akut kejsarsnitt i vecka 36 pga allting.
    nej fy vad jobbigt. men det går säker bra.
  • nettan87

Hej. nu va det ett tag sen. Hur mår alla?

• nettan87
    Tokfrjant skrev 2010-06-23 11:23:21 följande:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20 nettan87 1a barnet
    21 Bejbie 1a barnet
    22
    23
    24
    25
    26
    27: Tokfrjant, väntar andra och tredje.
    28: TheHappyOne väntar 2:a barnet.
    29
    30

Mår ganska bra, så länge bebisarna mår bra så får man väl stå ut
    Har ganska lågt blodtryck och järnvärdet var dåligt så nu får jag ta två järntabletter per dag.
    Har även foglossning och är trött, trött, trött ^^

• nettan87

ja det är riktigt varmt. jobbigt för dig =( har ont i min sichiasnerv, tror inte det stavas så men men.

• nettan87

ja vi längtar verkligen. har haft mycket problem med min grv så nu tycker jag hon/han kan komma.

Svar på tråden unga föräldrar med bf i september