Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Åh liian... många soliga vårstyrkekramar till dig. Snart... snart...
Åh liian... många soliga vårstyrkekramar till dig. Snart... snart...
Paincake: Jag tar en stavgångspromenad nästan varje dag, på 25-30 min. Det sätter igång blodcirkulationen i axlar å nacke.
glad påsk!!
Så roligt förra natten var... inte. Mitt i att vagga vårt barn med magknip halva natten så åkte jag på urinvägsinfektion... stog i dushen 15 gg å kisade 30, sov kanske 2 h om jag hade tur. Var in till jourcentralen i morse å fick penicelin. Till råga på allt så har jag fått en svampinfektion också pga penicilinet jag fick under förlosningen
Hoppas att natten blir bättre. Minifomet verkar hjälpa, det var bättre i går natt(förutom att det blev krångligare när jag var dålig) Och hon har kunna sova själv i dag utan alltför mycket magknip. Håller tummarna
swiiti: äntligen-grattis!!
håll ut mexi kramar
någon mer än jag som har ett litet kolikbarn??
Jag helammar. Pumpar ut lite först så att inte trycket blir för högt. Pausar mitt i å rapar, rapar på slutet med. Gör babymassage (kolikmassage) kör med minifomdropar å börjar nu med semperdroppar också. Dricker ingen mjölk å undviker lök, bönor mm. Hoppas att det vänder snart. Hon kämpar med pruttar från ca 5 på em till 12 på natten. Sedan är det en paus men hon startar igennågon gång vid 3-5 på morgonen till kl 12 dagen efter, så ser det på ett ungefär ut.
Tack, det var roligt att läsa om hur andra gör.
bananfluga82: HAHAHA, ja vad besvärligt att fota under tispress när barnen är på annat humör. men det blev sött ändå! kramar
Blä vad folk i sjukvårdsyrket kan göra en stressad. Lyssna inte på tanten. .Kramar på er