NiklaasKaroliine skrev 2010-03-03 18:17:16 följande:
ja en riktig luring har vi :D Nej vi har inte en aning vad det blir för något.. men jag har ju passat på att frågat nu när vi varit inne på FL 2 ggr, första gången så skymtade dom en liten tös. men ville inte lova något, nu sista gången så såg dom inte :( så vi får helt enkelt vänta o se, men nu e det ju så nära:D *hoppas jag*Haha ja men precis, man vill att det startar nu, fasen man har ju väntat & längtat tillräckligt länge!Jo förövrigt så mår jag faktiskt bra! Svullna fötter och lite ont i bäckenet, men ska nog inte klaga så mycket, finns dom som har ett helvete nu i slutet.. men jag e ju så trött också.. även fast jag vilar & äter.. och promenerar. alltid gäspig! hehe.nemen då skiljer vårat bf datum 1 dag bara :D vet ni vad det blir då? har du mycket halsbränna o så? jahaa nemen ;O ja jag har ju bott i heby i hela mitt liv annars! när bodde du här ? hur länge ?:D nu blev jag ju nyfiken.. hihi!
hehe oki,så h*n e lite hemlig av sig alltså :) vi har ingen aning alls vad det kommer komma för liten plutt,vi försökte se på ul men h*n ville inte visa alls :P
jo verkligen,finns ju dom stackarna som knappt kan ta sig fram i världen nu i slutet.så vi e nog ganska lyckligt lottade :D
halsbränna har jag knappt haft under hela tiden,kanske 10ggr max :D
suger det mkt nere i becken på dig när du e ute o går? för mig känns de som om att h*n ska dimpa ner i marken hehe
jag bodde mellan sala o heby innan jag flyttade till borlänge.men min syster bor i gåvan så man har ju varit där ett par gånger :) så man e väl i princip uppväxt i västmanland :P
när flyttade du från heby då? kul o prata me nån från ens gamla trakter hehe