Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
great- läser prs att risvälling och majs kan vara stoppande. hon får risvälling, gröt baserat på ris å majspure
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! argh- blir galen på detta
great- läser prs att risvälling och majs kan vara stoppande. hon får risvälling, gröt baserat på ris å majspure
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! argh- blir galen på detta
Tjohoo. Lite nr 2 kom i kväll! Phu, man blir ju rakt ett nervvrak med dessa små varelser... å då jobbar jag ändå med barn å ska va lite härdad, men det är alltid nåkt när barn blir sjuka eller gör illa sig ordentligt.
Paincace- tack för tipset å hahahahah... du är lite smårolig du kramen
Goseplutt: Ett vackert blomsterarrangemang å shokladkaka är inte helt fel så här när det börjar bli höst. Jobbigt att ni är förkylda
Här bär det av till farbror doktorn kl 14. Hon har fortfarande problem med magen, så då får vi se om de kan hjälpa oss.
Hej hej. Ja festa- kan man se sig i det blå efter, jag lär väl få amma tills hon är 18, hehe. Nämen man löäängtar tils första ölen, eller ett glas rött- den som väntar på någe gott!
Vi fick lactulos till lillgumman. Vi skulle fortsätta med mjölkfritt å ta prover lägre fram när vi känner oss mogna för att prova på mjölk igen. Skönt att inte känna av pressen som var från bvc- att prova om en månad.
Får vi se om det är fart på tarmarna i morgon.-
Japp, där satt den. Ga vmedicinen igårkväll, har varit vaken i natt igen. Nu på morgonen la hon av en fullproppad blöja som fortsatte hela ryggen- under armhålorna och i håret. Sedan sov hon 40 min från kvart i 9 å nu var hon trött igen så jag la henne.
Kroppen. Har gått ner allt å lite till. Vet inte vad jag väger men stretchjeansen som jag hade inne sitter lösa. Magen är plutigare å plufsigare men det är helt ok. Jag äter som en häst- annars skulle det väl vara inget kvar av mig. jag är normalbyggd, kjommer aldrig å vill heller inte va en spinkis.
Barn nr 2 får gott vänta, hoppas att min karl vill det om en så där 2 år.
bananflugan... tihi va roligt, sötnötar
Oj liian vad jobbigt! Var ju nyss där själv med en grön vattenblöja en gång i timmen på dagen, lite bättre på natten- å varade i ca 2 veckor. Håller tummarna på att de snabbt hitta felet. Hos oss var det komjölksprotein som var boven å det kom vi på själva.
Dundersnorig tös här med men hon är fööör go å roligt. Tycker om att dra sig upp och stå och undersöka saker å helst skall man studsa. Det är roligt med de små nu när man kan härja lite med dem å ser att de har humor å personlighet.
Liian: man kan efter en magsjuka vara extra känslig mot mjölkprodukter fick jAG REDA PÅ NÄR JAG LÄSTE OM KOMJÖLksproteinallergi.
Goseplutt.... jopp, det var naturligtvis laktoset... jag hittade infon i jagten på information om kömjölksallergin .-)