swiitii: Låter som att han har ont i magen. Så kunde Lovis oxå vara .Ville ligga hela tiden vis bröstet, men snuttade mest och vred och vände. Vi kör med minifom 5 gånger om dagen. Börjar ge vid 14-15 och sedan med typ 2 timmars mellanrum (oavsett hur ofta hon äter). Jag tycker att det som hjälpte bäst var när man lyckades att få henne att somna en stund så att hon blev riktigt hungrig innan hon åt. Annars blev det bara mer magont av att "småäta".
Jag gick upp 20 kg men för 2 veckr sedan hade jag bara 4 kg kvar =-). Vet inte hur det är nu, men jag kan ha de flesta av mina gamla kläder igen. Har haft mina jeans (stretch) i två veckor typ. Har dock inte haft ont alls efter förlossningen vilket har gjort att jag kunnat gå mkt och snabbt med en gång typ.
Goseplutt: Hur är det att träna igen?? Var det jobbigt att komma igång?? Jag längtar som en tok efter träning och dans. Ska på efterkontroll 19:e maj och sedan är det gymmet som gäller.
Ammar du? Pumpar du ur innan då? JAg läste att man ska vänta ett halvår med löpning men du känner inget obehag eller??