• hejpa

Varför har ni fött tidigt?

har du varit i kontakt med förlossningen? jag skulle nog gjort det om jag var du, bäst att ta det säkra före det osäkra. jag gick ett par dagar med liknande smärtor, sen kom det en störtflod av blod och vad man tror var fostervatten, sängliggande på sjukhus i 3v innan barnen togs ut i v.26+2. vet inte om man kunde ha förhindrat nåt om jag kollat upp det innan, men med facit i hand så ångrar jag att jag inte tog kontakt med någon..
    lycka till iaf, det behöver ju inte vara någon fara :)

• hejpa
    aman skrev 2010-01-09 23:56:53 följande:
    Jag ringde MVC i tisdags. Fick lämna urinodling som inte visade någonting. Då tyckte BM att jag skulle vänta och åka in direkt om jag upplevde nåt liknande igen. Det kändes lite förvånande. Samtidigt kanske de anar att jag får dessa känningar för att kroppen är belastad efter 3 tidigare graviditeter de senaste 4 åren. Jag tänker be att bli kollad så fort de kommer i flertal i samband med stark molvärk igen. På sätt och vis hade det ju varit skönt med UVI så att jag fick ett svar på varför och kunde slappna av efter behandling Hoppas allt gått bra för er!
    hehe, jag förstår vad du menar! men skönt att hon verkade ta det på allvar ändå. hoppas att resten av graviditeten blir utan dessa känningar!
    allt har gått jättebra för oss, men jag hade nog velat ha dem inne ett tag till. att få prematurisar är inget jag önskar någon direkt. kram!
Svar på tråden Varför har ni fött tidigt?