Inlägg från: Knastroll82 |Visa alla inlägg
  • Knastroll82

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Kom och tävla hos mig!

• Knastroll82

Har skrivit tal till min morfar till begravningen på fredag...

"Morfar

Jag tänker inte ge sjunga lovord om min morfar.
    Inte i dag
    För i dag är mina ord små
    Jag tänker inte heller berätta för er
    Vilken stor man han var
    För alla här inne vet redan allt det
    Jag skulle kunna tala i timmar
    Om allt min morfar betytt för mig
    Om dagar bakom flötet
    Eller under vinbärsbusken
    Evigt surande
    Jag var liten
    Och han var stor
    Det finns inget som kan beskriva min morfar
    Så att ni kan förstå
    Hur han saknas mig
    I slutändan
    Är det de små sakerna vi minns
    De små detaljerna
    Som gör en människa perfekt
    För dig"

• Knastroll82
    sjögurka 79 skrev 2010-05-19 13:36:18 följande:
    Problemet är att man inte kan plocka isär en iphone... Allt funkar utom högtalarna. Måste ha headset i för att kunna prata. Får bli ett samtal till försäkringsbolaget (tveksamt att de hjälper till, trots extra drulleförsäkring) och sen skicka på reparation.
    Nej fy vad trist!
    Ingen idé med reparation, de ersätter inte fuktskador...

Halebops kundtjänst finns vid mig, och så mycker problem som det är med iphone så skulle jag ALDRIG skaffa en sån...
  • Knastroll82

Känns som städhjälp är något "stockholmskt" eller i alla fall "storstadigt".
    Jag känner inte en kotte som har städhjälp...

Inte så att jag dömmer, jag hade gärna haft nån som tog rätt på vår skit, men fenomenet tycks inte ens existera här.

• Knastroll82

Tezz > Usch, lider med dig. Om det inte blir bättre kanske ni ska fundera på parterapi? Att ha någon utomstående med när man pratar kan hjälpa ganska mycket. "fräscha ögon" Om inte annat så kanske det gör så man faktiskt kan prata med varandra utan att tappa humöret om det är nån okänd med.

• Knastroll82

Sicken liten skitunge jag har...
    Två dagar i rad har vi hämtat barnet från förskolan i "reservkläder" av anledningen att han bajsat ner sig. Ända upp till armhålorna!
    Hur lyckas han egentligen? För han har ju blöja på sig.

• Knastroll82

Grattis Movie till er lilla prinsessa! Vilket fantastiskt fint namn ni valt till tjejen.

• Knastroll82

Åh, Saza, så trist! Hoppas det bara är kladd i örat på honom så han får OK stämpeln i rumpan!

• Knastroll82
    anette 81 skrev 2010-06-17 18:24:22 följande:
    Någon som har tips på hur man får barn att dricka pencillin? Wilma har öronflammation o ska äta pencillin i 7dagar
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
    Vilken typ av pennicillin får hon?
    Vi fick amimox senast, och blandade det med en halv burk fruktpuré (när han inte såg) och då gick det ner fint.
    Kåvepenin däremot var stört omöjligt, vi fick slåss varenda gång det var dags för medicin.
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7