Inlägg från: Karlstadtös |Visa alla inlägg
  • Karlstadtös

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

anuya77 skrev 2010-03-06 19:16:16 följande:
    Ff öppen 5 cm. Min kropp bara vägrar o samarbeta . Har massa sd o förvärkar. Men sen händer inget. Uppdaterar på min hemsida för det är svårt o skriva på Fl via telefonen. Min förra rumskamrat födde just barn: i hissen på väg ner till förlossningen! Min adress: scrapp77.blogspot.com . Kram
    Borde vare en bebis innan helgen är slut i alla fall? Spännande! Läskigt att föda i en hiss!
  • Karlstadtös
    Tezz81 skrev 2010-03-07 21:32:12 följande:
    Några dagar sen jag gav ngt väsen ifrån mig..... Anuya: Hoppas lillebror kommer ut snart så att du får "vila". Tror inte heller att en man någonsin kommer att förstå hur en gravid kvinna känner sig eller mår. Tar inte Jonas betende i försvar. Jag kan bli rasande över liknande situationer i icke gravid tillstånd. Önskar dig all lycka till nu framöver. hade så mkt att  kommentera men är alldeles tom i huvudet..... Har haft me&i party i dag. DYRT! enprinsenprinsessaochvi.blogspot.com/
    Vad köpte du? Jag har visning på lördag.
  • Karlstadtös

Såg att du hade bilder i länken... Fina kläder!

• Karlstadtös
    korvmedbröd skrev 2010-03-08 17:49:15 följande:
    Jävla kärring idag på fiket. Lite för gammal och jag hoppas verkligen att hon inte har några egna barn, för då tycker jag SÅ SYND OM DEM som har en sådan tjurig gammal hagga till morse. De brukar ju alltid ha en högre och lång glasmonter fullproppat med allt gott. Och den här var typ två meter lång. Och hög. - Jag vill ha en bullle, ropar hon över mig och min kompis som väntar på vår kaffelatte. - Ja, vad vill du ha för bulle då? (fanns ju såklart hundra olika goda sockersorter att välja imellan). - Jag vet inte, för jag ser inte. Det står EN SAK ivägen. Så blänger hon skitsurt på Abbe som står och kikar in på alla kreationer. Han som är typ 90cm lång kanske. Och bullar var precis i ögonhöjd. Alltså kunde hon bara titta över honom, ställa sig bredvid honom eller bara säga "ursäkta mig". - DET ÄR INGEN SAK, DET ÄR VÄRLDENS BÄSTA BARN, skrek jag bara i hennes öra. Det verkade som att hon skämdes då och försökte skämta bort det. Men jag lyssnade verkligen inte på det örat. Blundade bara och höjde ögonbrynen mot henne. ÄR HON DUM I HUVUDET ELLER? TROR HON ATT MITT BARN, som råkar vara typ det sötaste i världen, BARA ÄR EN LITEN SAK? ETT LITET TING? Som man bara kan dammsuga upp om man så vill? Som inte har öron? Nej. Verkligen inte. Fy fan. Jag ville bara spotta henne rakt i ansiktet, egentligen. Men jag höll mig.
    Bra gjort av dig! Vilken kärring, men hon kanske bara uttryckte sig fel..
  • Karlstadtös
    sjögurka 79 skrev 2010-03-09 14:13:01 följande:
    Grattis på födelsedagen Anuya! I morse klockan 9 satt jag och väntade på barnmorskan två veckor (!!) för tidigt. Snacka om preggo-brains... Ni andra som är gravida eller kommer ihåg hur det var; brukar/brukade er mage dra ihop sig och bli stenhård jätteofta och jättelänge. Är så grymt obehagligt, gör nästan ont. Och så blir jag trött av det. Borde jag kolla upp det? Just det, Molly har åkt på sin första öroninflammation tydligen. Nu är det penicillin som gäller. Hon har inte så ont, men febern har ju varit rejält upp och ner
    Min mage gjorde det, mer med Felicia än med Jonathan. Tror det kan vara förvärkar eller bara sammandragningar.
  • Karlstadtös
    korvmedbröd skrev 2010-03-11 00:21:18 följande:
    nyheter: *extra*extra* igår, den 10 mars kom hugos lillebror!! 4250 gram väger trådens färskaste bebis! -så som vi alla har väntat och väntat! grattis anuya med familj!!!
    Grattis, grattis!
  • Karlstadtös
    anuya77 skrev 2010-03-11 00:21:56 följande:
    En liten trådbebis har landat. Världen gulligaste med massor av svart trollhår. Han var 4254 gram o tyvärr hann jag inte få nån bedövnng. Vi ligger på neo, lyckliga men grymt utmattade.
    Grattis till dig!
  • Karlstadtös
    Tezz81 skrev 2010-03-11 22:33:21 följande:
    Tack alla söta! Sambons och min tårta som vi åt i fredags... Blev ingen egen tårta i dag, Valde att göra en till en arbetskompis som går hem på HP nu innan barnafödsel.  Den kommer upp en annan dag... Nu ska jag mysa!
    Fin tårta!
  • Karlstadtös
    L33L00 skrev 2010-03-13 17:51:48 följande:
    vilken härlig tårta tezz! vem håller ni på ikväll, melodifestivalen jag åller på anna eller al fakhir, ella hur han stavar svårt att skriva med en liten  bebis på armen vi har haft en kanondag på landet, jag har såna underbara barn så jag grät en skvätt i bilen på väg hem! De har inte gråtit på hela dagen ute på landet, jag var inställd på att det skulle bli besvärligt men allt har varit så enkelt, lätt som en plätt...
    Jag höll på Salem och Darin, men Anna var också bra!
  • Karlstadtös
    anuya77 skrev 2010-03-14 10:45:29 följande:
    Hej, vi lever o William är en riktig kämpe. Han satt fastvid förlossningen, så huvudet o en arm kom ut men inte resten av kroppen. Tänk Stålmannen- pose. Men efter ca 3 min gav det med sig. Han lät inget, var tydligen blå o hade socker på 1,1- så utan o säga nåt sprang alla ink Jonas ut ur rummet. Jag blev såklart jätteförtvivlad o tänkte att han dött men en usk:à sa att han bara var lite trött. Allt löste sig o de kom tillbaka o vi fickkomma upp till neo. Första natten var i ett akutrum o sen fickvi honom till oss. Nu har hanblivit gul i ska sola i några dygn. Vi mår bra. Jag har dock tappat för mkt blod mot vad man får så mitt järnvärde är 65 . Får kärnbehandling nu. Får se när vi kommer hem. Längtar efter hugo såklart! Kram
    Låter besvärligt, men skönt att ni mår bra trots omständighterna i alla fall. Var det inte svårt att föda ut honom?
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7