Tezz:
Jag ÄLSKAR Leila och hennes bak- och kakböcker!
Karlstadstös:
Jag vet att det problemet finns. Tyvärr. Och det är en diskussion jag skulle kunna diskutera om lääähäänge för jag tycker att det är så fruktansvärt att man kan prioritera annat än sina barn. Ekonomi, arbete, karriär, sig själv, ja vad det nu kan tänkas vara. MEN, oftast brukar man som personal på förskola ha "koll" på vilka dessa föräldrar är. Och jag kan verkligen inte tro att de ens behöver ha en sådan misstanke om Jenn och Majapappan.
Saza:
Vad härligt att hade det här med vagnen AVKLARAD! Då är ju punktering en världslig sak
Movie:
Nejmen ÅH vad gulligt att hon vill pussas. På magen också! Kärlek, kärlek, kärlek!
Lia:
Har hört att bland annat Einstein hade ett pyttelitet huvud. Litet huvud lika med extra smart, kanske?
Sjögurkan:
Haha. Jag ÄLSKAR dina inlägg! Jag bara sitter och småflinar för mig själv - ser ju ännu dummare ut än vad jag egentligen är.
Också ganska skönt att höra att LYCKAN finns. Man KAN ha tur att vinna. Säger jag som vunnit 25 kronor EN gång på triss. Har kanske tur i annat, som att hinna med bussen som precis ska åka. Få en plastpåse gratis när jag glömt att ta en. Eller som häromdagen - slapp att betala för de tre SNORDYRA Orreforsglasen, som Abbe hade ner på Åhléns. Shit, jag ville DÖ! Var nära på att skrika på Jonas (som stod och betala det välbehövligt nya porslinet som jag plockat åt mig där inne); SKIT I PROSLINET! VI SKA BETALA FÖR TRE ORREFORSGLAS SOM ABBE HADE NER HÄR! Vakten kom och hela skiten. Som alltid har man två alternativ. Skratta eller gråta. Och jag började skratta. Lite fånigt kanske. Och de tyckte jag var oförskämd.
skruttis:
Härligt med lite ensamtid tillsammans! Vad ska ni hitta på då?
Jenn:
Men fy din stackare. Det där med att inte få sova, är rena rama tortyren! Framförallt med skrik och panik och man inte förstår VARFÖR!!! Hoppas att du kan vila ikapp dig lite under dagen! Kanske har något med alla de intryck hon fått ifrån dagis att göra, och lite nya tänder och grejer?
Winnertaco:
Då hejar vi på att NI FÅR ÅKA BÅDA TVÅ (alltså du och tezz)
Och idag blir Love fem månader. Jag hajar inte alls vad tider tar vägen. Nyss var jag nyförlöst och förvirrad med en liten bebis och en ettåring. Det här går ju hur bra som helst!!