• Tezz81

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Knastroll: HAR KOMMENTERAT I din blogg. angav inte vart du kan nå mig.  men här blir väll bra

Har länkat till din blogg från min blogg

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

Några dagar sen jag gav ngt väsen ifrån mig.....

Anuya: Hoppas lillebror kommer ut snart så att du får "vila". Tror inte heller att en man någonsin kommer att förstå hur en gravid kvinna känner sig eller mår. Tar inte Jonas betende i försvar. Jag kan bli rasande över liknande situationer i icke gravid tillstånd. Önskar dig all lycka till nu framöver.

hade så mkt att  kommentera men är alldeles tom i huvudet.....

Har haft me&i party i dag. DYRT!

http://enprinsenprinsessaochvi.blogspot.com/

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    lia76 skrev 2010-03-08 19:54:32 följande:
    Var på 18 månaders kontroll idag.Hon blev ledsen av sprutan (även om det var en liten fördröjd reaktion hehe). Och inte blev det bättre av att storasyster började sympatigråta så hårt så hon bet sej i läppen så det började blöda :((Behöver jag tala om att Stella inte alls gillar BVC )Längd: 81 cmVikt: 12.1 kgHuvudomgång: 44.5 cm (ja hon har ett litet huvud ;) )
    Åååå stora tjejen!
    Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

GRATTIS ANUYA!
    Hoppas du får en bra födelsedag och att lillebror kommer som den bästa presenten! Håller tummarna!

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    korvmedbröd skrev 2010-03-07 21:47:43 följande:
    Tezz:Har du ofta Me&I-partyn eller? Du kommer bli URTJUSIG i den där klänningen kan jag tänka mig! Vad kul med lite nya snygga kläder till dig och barna!
    Inte ofta.... 1 ggr på vår och en på hösten!

Fast på onsdag ska jag ha "telefonintervju" för att ev själv bli säljare.... (spännande!)
    Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    anuya77 skrev 2010-03-11 00:21:56 följande:
    En liten trådbebis har landat. Världen gulligaste med massor av svart trollhår. Han var 4254 gram o tyvärr hann jag inte få nån bedövnng. Vi ligger på neo, lyckliga men grymt utmattade.
    GRATTIS! GRATTSI! Visst är det lite coolt ändå att man testat på utan bedövning också....
    Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

Tack alla söta!

Sambons och min tårta som vi åt i fredags... Blev ingen egen tårta i dag, Valde att göra en till en arbetskompis som går hem på HP nu innan barnafödsel.  Den kommer upp en annan dag... Nu ska jag mysa!

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    L33L00 skrev 2010-03-13 17:51:48 följande:
    vilken härlig tårta tezz! vem håller ni på ikväll, melodifestivalen jag åller på anna eller al fakhir, ella hur han stavar svårt att skriva med en liten  bebis på armen vi har haft en kanondag på landet, jag har såna underbara barn så jag grät en skvätt i bilen på väg hem! De har inte gråtit på hela dagen ute på landet, jag var inställd på att det skulle bli besvärligt men allt har varit så enkelt, lätt som en plätt...
    Salem al fakir har varit min favourit sen jag hörde låten. (har inte hört nåt med han innan... tro det eller ej) Så jag fortsätter nog att hålla på han. Blir så glad när jag hör den.

Visst är det ganska härligt att man kan älska /vara stolt över sina barn så att man blir rörd till tårar?!? Kan själv sitta en dag och tänka på vad exemplariska dom varit när vi varit iväg. och sen gråta en skvätt av stolthet.. Och nej, jag är varken gravid eller ammar
    Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    movie skrev 2010-03-12 18:56:44 följande:
    Förstår att alla har fullt upp och det är fredag men jag tycker det är tråkigt iaf
    Hade så gärna hängt med dig här igår kväll. Fick spendera mina 24 timmar på jobbet i stället.......

Hoppas du fick kvällen att gå ändå!
    Jonatan04, Linnéa08
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7