• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Jenn: Välkommna hem till tråden

Baypower: Vad skönt att du mår bra. Och vi hoppas lille Felix också gör det snart så du kan få jobba Spännande med nytt.

NooNNoo: Tråkigt att bli arbetslös hoppas du hittar ett jobb snart.

Taneli: Ja vi får hoppas att det inte blir värre för då vet jag inte vad jag gör.

★ღ♥★ღ♥.♥Alice 080728♥.♥ღ★♥ღ
  • movie

Anuya: Men så spännande och på din födelsedag o allt

Korv: Jag blir faktiskt lite avundsjuk på dig då jag troligtvis alldrig kommer att bli gift, en barbapapa ring är inte fy skam

Jenn: Hurra för Maja som har börjat äta.

Alice säger inte så många begripliga ord hon heller men man förstår ju bra iaf. I dag lät det dock som hon sa jag älskar pappa men det var nog bara som det lät.

• movie

Hej alla tjejer! Hoppas helgen varit bra

Anuya: Men sååå spännande inte kul att ha ont men kanske en liten bebis snart. Hoppas hoppas.

Korv: Jag har haft moderkakan i framvägg alla 3 graviditeter, Alice var lugn och bara buffade lite försiktigt. Denna bebis är garanterat en liten kickboxer och det känns tydligt utanpå

Sjögurka och L33L00: Vilka fina namn ni kommit på, vi har inte ett endaste killnamn så om det blir en pojke får han vara namnlös

Saza: Åderbrock lär ju inte vara skönt, min kompis fick det och det gjorde jätte ont. Men det försvann direkt efter förlossningen, lite hopp iaf. Och foglossning måste vara djävulens påfund.

Min mage har exploderat dom sista 2 veckorna, jag har inte hunnit med i den utvecklingen så jag är otymplig och klumpig. Känner inte igen mig själv i spegeln, en JÄTTE mage! Hoppas det inte fortsätter i den takten för då vet jag inte hur det kommer att sluta. Vill tipsa er gravida om ett par underbara byxor från H&M, jeansleggings med lite rynk nertill. Härligt tunt jeanstyg så det känns inte som man har byxor på sig. 199:- bara. Super nöjd så jag ska införskaffa mig i ett par till. Var på shoppingtur i fredags, hittade massa fint och min snälla mamma betalade, så glad.

• movie

Sjögurka: Vi hade den disskusionen igår ang gå ut och festa. Martin är 8 år yngre än mig och även om många utav hans kompisar har barn så ska det festas långt in på natten. Det är alltid killarna som gör det och tjejerna är hemma. Nu är inte Martin ute så ofta för han tycker inte det är lika kul och absolut inte dagen efter. Jag vet att hans kompisar tror att jag hindrar honom men jag struntar i vad dom tror för jag orkar inte bry mig längre även om det är tråkigt att dom har den uppfattningen. Undrar vad dom hade tyckt om vi var ute så mycket och så länge på nätterna?
    Ang hemmet så gör vi lika mycket tycker jag, Martin lagar all mat och jag sköter all tvätt så hjälps vi åt med allt annat. Det är nog det enda vi inte bråkar om
    Jag är helt säker på att Jens har den bästa frun för honom Kram 

• movie

Ser att det inte finns någon ny bildtråd, eller har jag missat bara. Kan inget om sånt så jag vågar inte göra någon ny. Samma med bf syskontråd, fanns det en sån?

• movie

Tezz: Du är toppen

• movie

Sjögurka: Grattis till lilla Molly, Alice blev 1 år o 7 månader igår det är ju snart 2 år! Hjälp. Ska vaccinera Alice på onsdag, hoppas att dom små inte blir dåliga.

Saza: Jag tänkte också på Da Vinci koden men tycker namnet är coolt, känns som att det passar alla åldrar.

Ni kommer på så bra namn (avundsjuk) vi är inte överrens för fem öre här. Snart ska jag till sjukgymnastiken har tyvärr inte kunnat göra mina övningar så mycket då jag får så jobbiga sd, får se om det kanske blir tens. Sen ska jag iväg och köpa hårfärg för jag har fått så mycket gråa hår, hemskt!  Jag tycker inte jag är gammal men när man ser håret känner jag mig som 100 år.

• movie

Grattis till Ida på 1½ års dagen

FrökenM: Du är fantastiskt bra!! Jag är imponerad på alla som fixar mer än 1 barn.  Edvin måste ju testa gränserna och vänja sig. Säger som sjögurka snart är du en cool 2 barns mor med 4 armar Kram

Jenn: Oj vad massa arbete förstår att du ligger sömnlös men jag hoppas att du får en bättre natt i natt.

Jag fick låna med mig en tens apparat i dag så nu hoppas jag på lite smärtlindring, även om det bara är för stunden. Det har ju tyvärr satt sig på min rygg och diskarna längst ner är svullna men det är foglossningen som gör mig mest handikappad

• movie

Anai: Grattis till Emil om än lite sent

Baypower: Jag hade också som du under några veckor, ingen mage eller nått, totalt olikt Alice graviditeten. Jag tycker absolut att du ska ringa bm även om allt garanterat är toppen bra i magen. Så skönt att bara få komma dit och få det bekräftat.  Kul att det funkar bra på nya jobbet. Kram till dig

• movie

Saza: I dag såg jag i Göteborgs Posten en liten Silas och han var så söt så nu är fulingen från filmen glömd

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7