Inlägg från: cassis23 |Visa alla inlägg
  • cassis23
    Baypower skrev 2010-06-21 09:46:43 följande:
    Cassis: Håller tummar och tår och jaa, man kan ha sån tur att det tar sig på första försöket!!
    Tips är att köpa ett digitalt test. Jag fick nämligen ett så svagt plus att vi inte visste vad vi skulle  tro. Tog ett digitalt morgonen efter och där stod det klart och tydligt gravid!!

Är äntligen tillbaka på jobbet igen efter en maratonvecka av 21-månaderstrots kombinerad med feber + gravidmage och ensamföräldraskap på det!! Är helt slut faktiskt. Dante kom förvisso hem i fredags men har varit toksjuk hela helgen (även idag) så han har varit helt oanvändbar   Vet inte om det är jobbigare när Dante är sjuk eller när Felix är sjuk
    Digitalt, kan man ta de även om de inte är morgonurinen? Hatar att vänta och sjögurka, de är mega tortyr! Speciellt när man går på toa hela tiden för att de känns som att mensen ska komma.
    Tror ju i o för sig att vi träffade ÄL klockrent då de gjorde mega ont att ha sex och sen fortsatte de att göra ont i 2 dagar efter MEN som sagt de känns som att mensen står bakom hörnet och lurar så måste göra ett till test.
  • cassis23

Hemma igen, gjort ett nytt test med clearblue (inte digital) och fick ett alldeles jätte fint och underbart +
    Runt Februari nästa år ska vi alltså bli 2 barnsföräldrar Känns så konstigt bara för de är inte alls samma känningar som med Cajsa och eftersom de känns som att mensen ska komma närsom så kan man inte riktigt fatta än Trodde verkligen på allvar att mensen skulle komma!

Imorn ska jag på grillfest med jobbet så får skylla på att sambon är lite krasslig så att jag inte kan dricka i fall jag måste åka hem och på midsommar får jag väl ta med en vinare och sen skylla på migrän eller nått kommer bli svårt att ljuga...

De är bara er jag berättat för så säg INGET på facebook eller så! Tack

De kliar i mig och jag vill berätta för allt och alla men denna gången har vi sagt att vi ska smyga med de så länge de går så kommer ventilera mig mycket här

• cassis23

Är lite rädd att någon ska se att den är alkoholfri så skyller nog hellre på en migrän
    Tusen tack! Än så länge känner jag mig bara menssvullen
    Jag och sambon kom på de förut att jag har nog redan fått min första "dille", ölkorv, käkar de hela tiden men har inte tänkt på de förens nu

• cassis23

Vi har nog bestämt oss för att berätta för våra släktingar nu i helgen när de är midsommar o allt. Vi ska fortfarande hålla de hemligt för vänner då framförallt jag inte vill att de kommer ut till mitt jobb än då jag ska söka en högre tjänst. Så de innebär fortfarande att inget får skrivas på facebook

Har ni några roliga tips på hur man ska berätta så skriv gärna i denna tråden
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53186275.html

Va förövrigt på hälsosamtal på MVC idag och i aug blir jag inskriven och i sep blir de UL och runt den 27 Feb är kotten beräknad om inget annat uppstår!

• cassis23

Sjögurka, vad skönt!

Idag gjorde vi nått sjukt...
    Vi sålde Cajsas Carena Swing för ett tag sen och har länge nu letat efter en BRIO race men har inte hittat någon snygg (begagnad) så vi slog till på en Phil & Teds sport Förvånad sjukt sjukt sjukt tidigt jag vet men den funkar ju bra som singelvagn och då slipper vi byta senare. Vi gillar vagnen jätte mycket men de är lite pinsamt tidigt Skäms men de va en kul grej att visa vagnen för Fredriks föräldrar och se om dom fatta vinken, de gjorde dom inte Men nu vet dom i alla fall att de är bebis på väg, ska berätta för min släckt imorn men INGEN får skriva något på FACEBOOK för de är fortfarande hemligt för vänner.

Illa är att om vi kommer med vår P&T och möter någon vi känner som vet att de är en syskonvagn...

• cassis23

Cajsa pillar oxå på sin snippa och är jätte intresserad när Fredrik kissar eller av mina bröst när vi duschar. Om hon sitter och pillar på sig så säger vi inget för vad jag har hört så är de en del av upptäckten och att man inte ska uppmärksamma de, vi kan däremot säga nej lite lugnt och ta på henne en blöja om de är så att de är folk här när hon gör så.

Glad Midsommar allihopa! Hoppas ni får en solig och härlig dag!

• cassis23
    Baypower skrev 2010-06-25 09:52:42 följande:
    Glad midsommar tjejer!

Vi är på väg till kompisar som bor på landet utanför Uppsala. Eller på väg vete tusan - varför är killar så j-a omständiga ibland. Hur kan det komma sig att jag på två timmar hinner; duscha, klä mig, sminka mig, fixa håret, packa min väska och Felix väska samt all mat och få in det tillsammans med vagnen och sängkläder i bilen, vattna blommorna, plocka undan utspridda leksaker, stryka en skjorta medan Dante på 1 timme har hunnit duscha och klä på sig. På sin höjd........ jag fattar inte!!

Men........jag ska andas lugnt och inte stressa upp mig. Andas lugnt och inte stressa upp mig.
    Fredrik är likadan... Så SEG och hanfallen eller va man kallar då de han inte har en förmåga att packa någonting!!!
    Han klagar på mig som skriver en packlista och sen packar han sin egna på 5 minuter innan vi åker och har då oftast glömt minst ett plagg!
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7