Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Ååå vad små våra troll en gång vart!
www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37486461-6.html
Ååå vad små våra troll en gång vart!
www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37486461-6.html
Hemma igen, gjort ett nytt test med clearblue (inte digital) och fick ett alldeles jätte fint och underbart +
Runt Februari nästa år ska vi alltså bli 2 barnsföräldrar Känns så konstigt bara för de är inte alls samma känningar som med Cajsa och eftersom de känns som att mensen ska komma närsom så kan man inte riktigt fatta än Trodde verkligen på allvar att mensen skulle komma!
Imorn ska jag på grillfest med jobbet så får skylla på att sambon är lite krasslig så att jag inte kan dricka i fall jag måste åka hem och på midsommar får jag väl ta med en vinare och sen skylla på migrän eller nått kommer bli svårt att ljuga...
De är bara er jag berättat för så säg INGET på facebook eller så! Tack
De kliar i mig och jag vill berätta för allt och alla men denna gången har vi sagt att vi ska smyga med de så länge de går så kommer ventilera mig mycket här
Kan inte ens fatta att de tog sig på första försöket Är så glad så vill skrika!
Är lite rädd att någon ska se att den är alkoholfri så skyller nog hellre på en migrän
Tusen tack! Än så länge känner jag mig bara menssvullen
Jag och sambon kom på de förut att jag har nog redan fått min första "dille", ölkorv, käkar de hela tiden men har inte tänkt på de förens nu
Tack allihopa!
Imorn ska jag till MVC för de där infogrejset.
Snart ska jag på grillkväll med mina arbetskamrater
Vi har nog bestämt oss för att berätta för våra släktingar nu i helgen när de är midsommar o allt. Vi ska fortfarande hålla de hemligt för vänner då framförallt jag inte vill att de kommer ut till mitt jobb än då jag ska söka en högre tjänst. Så de innebär fortfarande att inget får skrivas på facebook
Har ni några roliga tips på hur man ska berätta så skriv gärna i denna tråden
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53186275.html
Va förövrigt på hälsosamtal på MVC idag och i aug blir jag inskriven och i sep blir de UL och runt den 27 Feb är kotten beräknad om inget annat uppstår!
Sjögurka, vad skönt!
Idag gjorde vi nått sjukt...
Vi sålde Cajsas Carena Swing för ett tag sen och har länge nu letat efter en BRIO race men har inte hittat någon snygg (begagnad) så vi slog till på en Phil & Teds sport sjukt sjukt sjukt tidigt jag vet men den funkar ju bra som singelvagn och då slipper vi byta senare. Vi gillar vagnen jätte mycket men de är lite pinsamt tidigt men de va en kul grej att visa vagnen för Fredriks föräldrar och se om dom fatta vinken, de gjorde dom inte Men nu vet dom i alla fall att de är bebis på väg, ska berätta för min släckt imorn men INGEN får skriva något på FACEBOOK för de är fortfarande hemligt för vänner.
Illa är att om vi kommer med vår P&T och möter någon vi känner som vet att de är en syskonvagn...
Cajsa pillar oxå på sin snippa och är jätte intresserad när Fredrik kissar eller av mina bröst när vi duschar. Om hon sitter och pillar på sig så säger vi inget för vad jag har hört så är de en del av upptäckten och att man inte ska uppmärksamma de, vi kan däremot säga nej lite lugnt och ta på henne en blöja om de är så att de är folk här när hon gör så.
Glad Midsommar allihopa! Hoppas ni får en solig och härlig dag!